Antrekk – 230513

Har dere en fin torsdag? I Kristiansand har vi fått sol uten varme i dag. Jeg følte meg faktisk litt lurt da jeg gikk ut døren for å knipse antrekksbilder i dag. Fysj så kaldt! Nå skal jeg av gårde til Cathrine for å få vokset og farget brynene mine. Vi har også en middagsdate i vente, og jeg gleder meg halvt ihjel til å se henne igjen. Det er tross alt… 2 dager siden sist! Haha. Jeg tror jeg har funnet min sjelevenn.

 

 
Sko fra Bianco, Skjørt fra Bikbok, Belte, briller og skinnvest fra Gina Tricot, Topp fra H&M

Kos dere masse i kveld.. Snart er det HELG!
Alle kommentarer vil bli besvart i kveld.

44 kommentarer
    1. Du er så pen! Snakket om deg i timen på skolen i går om at du var så pen, passet ABSOLUTT ALLE antrekk og kler deg sykt bra, og at du gir gode tips til både mat og DIY-prosjekter! Rett og slett ett forbilde!
      Stå på videre!! 😀

    2. Hei! Ville bare si at du har en utrolig bra stil og setter sammen antrekkene dine veldig bra. Skjønner ikke helt hvordan du får det til?. Du har også veldig bra inlegg utenom outfits.:-) Både du og bloggen din er veldig inspirerende, tror mange vil se ut som deg!

    3. Hei! Ville bare si at du har en utrolig bra stil og setter sammen antrekkene dine veldig bra. Skjønnerikke helt hvordan du får det til?. Du har også veldig bra inlegg ellers og både du og bloggen din er veldig inspirerende, tror mange vil se ut som deg!

    4. Hei, jeg syntes at outfitene dine er skikkelig fine!! Bloggen din er veldig fin og jeg gleder meg hver gang jeg opner den, fordi jeg vet at du har skrevet masse fint :)jeg har to spørsmål!
      1: kan du lage kanskje en outfit video eller en random video ?
      2: når kommer spørsmålrunden?

    5. Utrolig fin <3 Kan ikke du lage en videoblogg hvor du snakker elns? Har jo nesten aldri hørt stemmen din før.. Haha 🙂

    6. Nydelig antrekk 🙂 Når og hvordan møtte du cathrine for første gang? jeg trodde dere alltid hadde vært venner .) 🙂

    7. Elska stilen og måten du blogga på! Kor kjøpe du meste kledene dine frå? Elska DIY prosjekt! Håpe dinna bloggenvare lenge 🙂 !

    8. Ååååhh, du er så utrolig pen, Marthe! Jeg håper du er klar over hvor nydelig du er. Har lest bloggen din en god stund, men er alt for dårlig på å kommentere… Du blogger iallefall helt utrolig bra, og er lett en av mine favorittbloggere! 🙂 Blir så utrolig inspirert av alle antrekkene, oppskriftene og tipsene du deler, og så er det så koselig å lese om livet ditt med kjæreste, venner og familie, hihi. Håper aldri du slutter, du gjør meg så glad, bare ved å dele litt av livet ditt på denne bloggen!
      Jeg bor ikke så veldig langt fra Kristiansand/Sørlandssenteret, men jeg er sikker på at jeg hadde blitt starstruck om jeg hadde møtt på deg på Vero Moda… Hahaha! Måtte bare si det. Du er super!

    9. metallicatrollet: Tusen tusen takk! <3 Skjørtet kjøpte jeg nylig på Bikbok ja. Tror det er veldig nytt! 🙂 Det kostet vel 199 om jeg ikke husker helt feil. 🙂

    10. Merete: Åh <3 Tusen takk Merete. Jeg har ingen planer om å gi meg på bloggfronten enda 😀 Jeg kjøper stort sett klærene mine på Vero Moda, Bikbok, Gina Tricot, H&M, og Zara. 🙂

    11. Linnea: Tusen takk 🙂 Cathrine og jeg gikk på ungdomsskolen sammen så vi har hverandre fra disse årene. Vi mistet bare kontakten når vi flyttet fra hverandre. Mine aller beste venner har jeg faktisk fra ungdomsskoleårene 😀

    12. Anonym: Tusen takk! Jeg har egentlig ikke testet dette merket så veldig mye. Jeg hadde en gang en leppestift i MAC og den var veldig god, men utenom den så har jeg ikke så mye peiling på det området 🙂

    13. Anonym: Det er nok opp til hver enkelt hva de faller for. Noen liker en ting, og andre liker noe annet. Det viktigste er nok bare å være seg selv 100% så vil du til slutt finne den gutten som passer deg perfekt. Er du selvsikker, og positiv så kommer du uendelig langt bare med det. 🙂

    14. Natalia: Heisann! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Natalia 🙂 Jeg har for øyeblikket ikke videokamera, men jeg har sagt at jeg vil prøve å få lånt et. Jeg må bare se hva jeg får tid til før jeg reiser. Nå er det bare fem dager igjen! 🙂 Spørsmålsrunden er like rundt hjørnet 😀 Du tenker vel på den hvor Jonas og jeg besvarer om hverandre? 🙂

    15. Christina Marie: <3 Nei så hyggelig at du valgte å ta deg tid til å legge igjen denne herlige tilbakemeldingen. Tusen tusen takk. Jeg blir så glad av slike kommentarer. Kjempegodt å høre at du setter så stor pris på blogginnleggene mine. Det gjør selvfølgelig at jeg får lyst til å komme med noe enda bedre og enda mer kreativt i de neste innleggene! All motivasjon kommer fra slike tilbakemeldinger, så tusen takk skal du ha 🙂 Du har bare med å komme innom Vero Moda når jeg er på jobb 😀 Hehe! Stoor klem <3

    16. Jeg vil til Afrika når jeg ser det antrekket! Er det rart? Haha, det var liksom litt jordfarger i det skjørtet, super stilig. Håper du har en super duper dag ♥

    17. haha, jeg føler også jeg blir lurt av og til. ser ut av vinduet og det er sol og skyfri himmel, tar på meg shorts også går jeg ut og kjenner og baaam – dødskaldt! det er kjempekjedelig, men nå satser jeg på varmere tider her i kristiansand. vi har allerede hatt en fabelaktig helg med fiint vær som var det beste som kunne skjedd, bare dumt de har meldt stygt vær til uka 🙁 men fint igjen til helga og det er digg 🙂 haha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg