Mine bikinifavoritter!

God morgen fine lesere! For to dager siden fikk jeg et leserønske om et bikini-innlegg.. Her kommer det! Jeg har plukket ut mine favoritter fra Nellys bikinikategori. Håper ihvertall at noen av dem faller i smak! Selv har jeg nesten bare bikinier fra Nelly. Jeg synes utvalget i butikkene er så fryktelig kjedelig, og finner man først èn pen bikini så har hele byen den samme. Hvor kjedelig er ikke det? Nederst i innlegget har jeg lagt ved link til enten overdelen eller underdelen på bikinien, så husk å også få med dere den andre delen om dere ikke bare vil ha trusen eller toppen. Se opp og til høyre under “andre har også kjøpt”. Der finner dere den andre delen. Mine favoritter er definitivt nummer 2, 4, 6 og 9. VIL HA NÅ!

 
 

 
 
1 HER. 2 HER. 3 HER. 4 HER. 5 HER. 6 HER. 7 HER. 8 HER. 9 HER. 10 HER (affiliateslenker)

Se flere av de lekre Nelly bikiniene HER

11 kommentarer

Siste innlegg