Romantisk søndagskveld

Jonas: Jeg savner deg.
Marthe: Hæ? Vi har jo gått sammen hver dag hele uken?
Jonas: Ja men vi er med mange andre også! Jeg vil bare ha meg og deg.

Haha, er han ikke skjønn? Er det noe jeg ikke klager på så er det å få nok oppmerksomhet. Vi har nå vært sammen i over 3 og et halvt år og gutten er enda ikke lei av meg. Jeg tror jeg kan kalle meg selv svært heldig. Det er ikke mange jentene som har denne type luksus etter så lang tid.

Jeg måtte selvfølgelig høre på samboerens ønske og sette av søndagskvelden til romantisk filmkveld. Jeg lagde god middag og Jonas og jeg koste oss med film og litt massasje. En deilig, og trengede kveld.

Er det ikke herlig å våkne opp til enda en fridag? Jonas måtte vel og merke på jobb i dag også, men jeg er veldig takknemlig for å ha fått enda en søndag! Mangler bare sol på himmelen nå!

45 kommentarer

Siste innlegg