Antrekk – 180513

Det skal visst ikke være enkelt å gjøre en god jobb som blogger i dag. Laderen til kamera mitt var borte vekk til morgenen i dag og ettersom kamera var tomt for strøm og Jonas jobbet til fem, sto jeg fast i leiligheten uten muligheten til å få oppdatert dere. -Også på en søndag! Arh, dere kan tro jeg var gretten.

Heldigvis fikk vi knipset noen fine bilder til slutt. Antrekket her, var gårsdagens festantrekk. Jeg satte sammen et nytt Bikbok skjørt med en magetopp og lagde på den måten en liten kjole. Håper dere liker det! Smykket er forresten også splitter nytt og fra Vero Moda. Eelsker det!


Skjørt og topp fra Bikbok, Sko fra Zara, Jakke fra www.nastygal.com, smykke fra Vero Moda

 

Nå har Jonas og jeg en romantisk filmdate i vente.
Vi skrives igjen om et par timer!

28 kommentarer
    1. ææh, helt nydelig! Jeg lurte på om du bruker noen redigerings program eller er farge effekten på kamera ditt så fin naturlig? Jeg lurte på det siden jeg bruker Canon eos 1100D og jeg er ikke så veldig fornøyd med den:/

    2. Heisann! På neste spørsmålsrunde kan du svare på dette? Vet du om de har victoria’s secret, top shop, primark og alle de kjente butikkene i Barcelona? I så fall kan du skrive hvor ca. :))

    3. Det antrekket vil jeg gå med! Den kjolen/skjørtet/toppen var i utgangspunktet søtt, og som vanlig klarer du å gjøre det stilig og litt tøffere ved hjelp av cardiganen og smykket. Du er så flink med klær! Jeg skulle virkelig ønske jeg bodde nærmere, da hadde jeg tatt en tur innom Vero Moda og latt deg gå crazy med å finne klær til meg, haha! ♥

    4. Sandra Helene: Tusen takk for en kjempeflott tilbakemelding. Flink du er til å legge igjen gode og oppmuntrende kommentarer Sandra 🙂 Hehe, jeg skulle mer enn gjerne tatt en runde på Vero Moda med deg. Det ville vært en fryd 😀 Stor klem!

    5. Kjempe fint antrekk. Jeg liker bloggen din kjempe godt. Du har fine antrekksbilder og en inspirerende stil. Dette er en av de beste bloggene jeg noen gang har lest i alle fall 🙂

    6. dødsfint antrekk som vanlig. bildene var dødsfine og du er såå flink til å sette sammen klær. blir helt målløs her!

    7. et av mine favorittantrekk det der. så utrolig rått det var, og du kledde det 😀 dritfint å sette sammen skjørt og topp så det ser ut som kjole, for det kan aldri slå feil. dette her var enn utrolig fin kombinasjon og du kombinerer alltid alt tøyet så bra 😀

    8. Hei kjære Marthe.
      Har du sydd sammen skjørtet og toppen? Det var utrolig fint, du er så flink og inspirerende. Deilig å komme inn på bloggen din og se at noe kan brukes flere ganger, og å se at du ser potensiale i alt og alle. Du er et stort forbilde for mange skal du vite 🙂 Ha en fin dag. Klem J

    9. JanneP: Heisann Janne! Tusen takk for en flott tilbakemelding. 🙂 Jeg har ikke sydd det sammen. Overdelen er en stram magetopp/topp så jeg valgte bare å legge den over skjørtet slik at det så ut som en kjole. Det fungerte veldig bra det! Kjolen holdt sammen hele kvelden 🙂 Stor klem!

    10. Hei Marthe! Superfin blogg!!:) Jeg elsker skoene dine!! Hvor har du kjøpt de, og hva heter sånn type sko?:) hilsen meg<3

    11. Karoline: Hei Karoline! Tusen takk for fin kommentar 😀 Disse skoene er faktisk fra Zara. Jeg kjøpte dem på salg for 299 da jeg var i Oslo i Januar. <3 Men jeg har også sett at Nelly selger en del slike varianter! Det er det eneste stedet jeg vet om utenom Zara :/

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg