Morn, morn!


God morgen kjære lesere. Jeg håper dere fikk en fin feiring i går. Spesielt dere som nøt de siste timene av russetiden! Selv startet jeg kvelden hos gode Annika som arrangerte grillkveld. Vi lo, tok noen glass “gift”, og koste oss noen timer sammen før jeg avsluttet 17 mai med en roligere filmkveld. De tre siste dagene har jeg bare vært masse med venner, og det har vært så fint! Jeg har publisert et innlegg i ny og ne, men lagt fra meg pcen rett etterpå og nesten glemt at jeg er en blogger! Jeg har kjent litt på det normale liv om jeg får si det på den måten, og det har vært rimelig fantastisk å ikke konstant tenke planlegging. 

I kveld er det en siste runde med girlsnight. Herlighet, jeg gleder meg sånn! Andrea arrangerer grand prix kveld med grilling, og jeg har på følelsen at vi har en uforglemmelig kveld i vente. -Men aller først skal det jobbes både med Vero Moda og bloggen! Vi skrives med en gang jeg er hjemme fra VM.



Ønsker dere en super lørdag så lenge!

14 kommentarer
    1. Det så ut som om at du hadde det supert igår! Jeg kan tenke meg at det er deilig å komme seg vekk fra alt av planlegging, skriving og kanskje litt stress? Du fortjener absolutt å få tankene over på venner og familie, du er jo så flink til å blogge alle andre dager! Kos deg på jobb idag, Marthe ♥

    2. hei Marthe hadde en veldig fin og rolig feiring i går;)
      I dag er det 25 C her i Bergen så Terassen inntaes. Håper du koser deg masse med GP og grillings med jentene ;)Eg gleder meg villt og heier på Margaret <3. Kanskje hun endelig får sin seier etter å ha blitt SNYTT for den i Idol til Kjartan 😉
      Klemmeting

    3. for noen kjekke mannfolk du omgås med! hadde ikke gjort noe å vært deg i går, nei 🙂 hihi! så ut som dere koste dere masse og hadde en fantastisk 17 mai feiring. var du i byen egentlig i går? dumt jeg ikke så deg, hadde gledet meg til å kanskje treffe deg i går sånn som jeg gjorde i fjor på 17 mai – husker det enda 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg