GRATULERER MED DAGEN!

Gratulerer med dagen alle sammen! Bunaden har fått kommet på og jeg har vært hos svigerforeldrene og fått servert de beste smørbrødene! Jeg har drømt om disse smørbrødene helt siden forrige 17 mai. Nå sitter jeg stappmett hjemme i leiligheten og er snart klar for å grille! Haha.. MAT <3

Hele jentegjengen skal grille hos Annika før vi drar til byen for å se rakettene klokken tolv! Herlighet for noen hektiske dager det har vært. Håper det står bra til med dere alle sammen og at dere får en vanvittig fin feiring i dag. -Til tross for dårlig vær! Her har vi fått både regn og storm. Er det ikke typisk? 

 

 

Nå må dere ha en strålende dag videre!

30 kommentarer
    1. Så fin du er søte Marthe! Jeg er syk og ikke i form i dag så jeg ligger å slapper av i senga, haha. Gratulerer med dagen, kos deg masse. Spis masse is og pølser ♥

    2. Hei!
      Prøvde meg på valentines cupcakesene dine i går kveld. Måtte prøve to ganger ettersom at smøret ikke hadde ligget på benken lenge nok og var dermed stein hardt..hehe. Men, jeg tok de med på 17.mai frokost i dag tidlig og de gikk ned på høykant. Utrolig gode!
      Ha en strålende 17.mai!

    3. Her var det så fint vær at vi trengte ikke gå med kepen på bunaden! Blåste heller ikke som det pleier her jeg bor, er ikke litt mesunnelig på været deres 😉
      Ha en fortsatt strålende dag- selv om været ikke er strålende!

    4. Jeg er visst ikke den eneste som lurer på hva som skjer med din mor.. 🙂
      Trodde fyrverkeriet startet 23?

    5. Folkens slutt å MASE på henne om ditt og datt og den og den og hva hun har gjort før og bla bla bla.
      Hun foteller da mer enn nok private ting på bloggen. Fordi du leser noens blogg så slutt å tro du eier rett til alt i hennes liv.
      Leser endel blogger og samme går igjen.Folk maser og graver i folks privatliv-hennes navn øverst-ikke ditt-hun bestemmer innholdet!!!!
      Gratulerer med Dagen Marthe!!!!! Nydelig bunad;) og så kjekt å høre at du hadde en fantastisk dag!!!!!

    6. ~Lin: Takk Lin! <3 Bloggen min er til for å glede og inspirere andre og for at jeg skal ha et sted å dele mine kreative sider på. Jeg skriver på langt nær om alt verken angående meninger eller hva jeg gjør i hverdagen. Sånn ser jeg helst at det forblir 🙂 Håper også du fikk en fantastisk 17 mai feiring i går. <3 Jeg koste meg en hel haug!

    7. Ina: Åh, så deilig! Her har det faktisk også vært en utrolig varm vind. Har nesten følt det har vært tropisk storm. Alt er bedre enn minusgrader! 😀

    8. så fantastisk fin du er i bunad, åh!! elsker når folk går i bunad, det er så utrolig fint 🙂 gratulerer med dagen på etterskudd marthe, håper du hadde enn flott dag 😀

    9. Hvilken bunad er det? hva heter den? KJempe fin bunad! Jeg har den blå nordlandsbunaden og er ellers bare kjent med hedmarks bunaden. Men din skilte seg ut! 😮 kjempe fin ^^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg