One year ago..

 

I dag er det nøyaktig et år siden vi overtok leiligheten. Det er et år siden vi betalte får første husleie, og et år siden jeg flyttet over skosamlingen min. Nå husker jeg ikke nøyaktig hvor mange par det var, men dere kan jo telle selv! Rundt disse tider i fjor, la jeg faktisk ut en videoblogg av alle skoene mine.

18 mai 2012 flyttet vi over dobbeltsengen og overnattet i vår egen, lille drømmeleilighet for alle første gang. Jeg husker denne dagen som om det var i går. Følelsen av å vite at det bare var oss to. Vi kunne gjøre nøyaktig som vi ville! Leiligheten var bare VÅR. Å bli samboer med Jonas er det beste som kunne hendt meg. Forholdet vårt var så absolutt bra også før vi flyttet sammen, men i mai måned 2012 var vi som nyforelsket igjen. Vi flyttet inn akkurat under fjorårets lille “mai-hetebølge” og med sommervarme, ble alt hvis mulig ENDA mer romantisk. Vi gikk turer i våre nye omgivelser både morgen og kveld, tok årets første bad sammen, gikk på interiørshopping dagen lang og nøt konstant hverandres selskap. Et år senere er vi fremdeles et superlykkelig par. Vi har fått designet hjemmet vårt perfekt og stortrives som samboere på 40 små kvadrat. Jammen har gutten kjøpt fisk til meg også. *Åh så lykkelig!*. Nei, nå har jeg det fint dere. Mangler bare en dalmatiner. Kaaanskje den kommer på neste valentines day?

 

Tusen takk for et fantastisk år Jonas. Det har vært det beste!
Om noen ønsker å se skovideoen så finner dere den HER.

32 kommentarer

Siste innlegg