DIY – Perleprosjekt

 

God kveld alle sammen! Været har vært så ufyselig i dag at jeg bare har låst meg inne hjemme i leiligheten. Jeg er sikker på at jeg har sittet og lekt meg med klær på stuegulvet i timesvis. Tiden flyr når man har det gøy! Nå blir det to innlegg innenfor samme kategori på en og samme dag, men kjenner jeg leserne mine rett så er dere veldig glade i tips og DIY innlegg. Håper dere liker det!

Du trenger: 
En skjorte 
En boks perler
En superlim
En plastikkpose

 
 

Slik gjør du:
1. Legg skjorta du ønsker å pynte på gulvet. Legg en plastikkpose inni skjorta så du ikke limer den ene siden av skjorta fast i den andre. Jeg valgte å pynte nedre del av rydden på skjorta, pluss kragen.
2. Finn frem de fine perlene og legg dem på skjorta for å se sånn ca hvordan du ønsker resultatet.
3. Så er det bare å lime! Lim perlene på skjorta med en bitteliten skvett superlim.  
4. Gjør det samme med kragen om du ønsker å pynte denne også.

FERDIG! -Og se så fint det blir! Du kan selvfølgelig også bruke helt andre farger.

Skjorta må håndvaskes!
Ellers vil perlene ramle av eller løsne i vaskemaskinen.

46 kommentarer

Siste innlegg