Antrekk – 070513

For et nydelig vær! Åh, fortsetter dette så er jeg i himmelen. Det er omtrent ingenting som gjør meg gladere enn sol og varme. Jeg har hatt nok en sprek dag, og nå skal jeg snart av gårde på besøk til Cathrine. Vi har en paradisedate med god mat i vente! Paradise Hotel er blitt så spennende!

Herlighet, jeg tror jeg er blitt avhengig av verdens dummeste program? Fra halv ti til halv elleve mandag til torsdag er jeg en tvslave. Jeg er forelsket i svenske Patrick. Hoho! Tror ikke jeg er helt alene om det?


Bestemors gamle shorts, Sko og topp fra Zara, Clutch fra Glitter, Solbriller fra Gina Tricot

Må dere ha en videre VARM og deilig dag!

25 kommentarer
    1. Så fint! Kult at du bruker bestemoren dins gamle shorts, da! Selv sydde jeg om min gamle tantes militærgrønne turbukse til en ganske kul shorts! Også lurte jeg på om du tar outfitbildene i nærheten av der du bor?

    2. Kjempekul shorts!:) Bare lurer på hvorfor du alltid står sånn med bena litt bøyd på antrekksbildene? Har bare begynt å legge merke til det, hehe!

    3. ELSKET VÆRET IDAG, så utrolig deilig! lå å solte meg i mange timer idag og fikk farge som bare det. jeg pleier aldri å bli solbrent men idag ble jeg det, så tror sola tok veldig godt. men finnes ikke noe bedre enn sol og varme så jeg elsker det uansett om jeg blir solbrent eller ikke jeg 😀 desverre har de meldt regn i morra, og resten av uka. og neste uke.. årh, kunne det ikke bare fortsetta slik så hadde jeg vært i lykkerus 😀 er også litt småforelska i patrick, han er dødsfin og var jo med i det svenske i fjor som jeg fulgte med på. synes han var en skikkelig hunk der og 🙂 også er kristian rene en utrolig sjarmør 😀

    4. Fint. 🙂 Er innom bloggen din hver dag, kommenterer lite, men henter masse inspirasjon fra antreksbildene dine. Hvertfall de som er innenfor min stil. 🙂 Men jeg liker ikke når du tar bildene som på det nederste bildet. Hvor du har knekk på begge knærne. Får inntrykk av at du er et av de som ikke klarer heler på skoene og som ser helt tullete ut når du går. Selv om jeg veit du ikke er ett av de. Ville bare si ifra, ingen kritikk altså, liker bloggen din. Ha en fortsatt fin kveld 🙂

    5. Ingri: Oi! Så flink du er 🙂 Godt å høre at det ikke bare er jeg som liker å eksperimentere med klær og DIY prosjekter 😀 Jeg tar som regel antrekksbildene i nærområdene ja. Vi er så heldige å bo rundt mange strender og flott natur 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg