Ny uke – Start den riktig

Er dere klare for ny uke? Fysj så raskt denne morgenen har gått. Jeg følte jeg nettopp spratt opp av sengen, og nå er klokken to! Hva er det jeg har gjort på alle disse timene? Jo jeg har vært frøken fornuftig! Schæferen og jeg dro først av alt på en 50 minutters løpetur i duskregnet. Deretter fortsatte jeg med styrke hjemme på stuegulvet før jeg avsluttet økten ved å rydde hele leiligheten. Puh! Det er ikke bare bare det heller. Ikke med min mengde klær! (Som mystisk nok ALLTID havner på gulvet)

Etterpå belønnet jeg meg selv med litt koselesing! Jeg fant frem en ny bok og roet kroppen med frokost og litt kvalitetstid for meg selv. Jeg har med andre ord fått en vanvittig deilig start på den nye uken.

 

Håper dere har fått det samme!
Nå må dere ha en videre flott mandag. Vi skrives om litt!

39 kommentarer

Siste innlegg