Antrekk- 040513

Jeg har gledet meg til denne lørdagen i en hel E-V-I-G-H-E-T. Jeg skal nemlig på personalfest med tidenes Vero Moda gjeng i kveld! Wuhuuu! Vår herlige sjef arrangerer vors med jellyshots og det hele.

Jeg har på følelsen at jeg kommer til å le så jeg griner i hele kveld. Med den gjengen kan man umulig å kjede seg. Håret er allerede krøllet og kveldens antrekk har fått kommet på. Ingen kjole i kveld heller! Jeg vet ikke hva som feiler meg om dagen. Jeg kjøper og kjøper på nye kjoler, men bruker dem aldri.


Skinnbukser fra New Yorker, Genser fra Zara, Sko fra Aldo, Clutch fra Vila, Briller fra Gina Tricot

 

Ønsker mine flotte lesere en helt fantastisk lørdag!
 

38 kommentarer
    1. Åh, så fin ! <3
      Jeg lurte på en ting. Husker du da du fikk en genser i posten og ikke visste hvem du fikk den fra? Har du funnet ut hvor genseren er fra? 🙂 Syns den var såå fin <3

    2. kan du snakke mer om jonas igjen? du snakker ganske lite om han i forhold til hvor stor del av livet ditt han er. Han virker som en skikkelig bra fyr da.
      Utrolig fin antrekk også, kos deg i kveld!

    3. Må først bare si at jeg elsker boggen din, og du gir meg så mye inspirasjon når det kommer til klær og mote.
      Men jeg lurte på en ting… kan du lage et innlegg hvor du tipser til fine, små enkle vesker som man kan ha mobilen/lommeboka og sånne småting i?
      Har sett etter en fin en i en lang stund nå, men jeg finner ikke den perfekte. Hadde vært så fint om du kunne tipset litt. Må nemlig ha en ny en nå til 17.mai, en enkel en som man også kan bruke om man bare skal en tur på butikken.
      Hadde blitt så glad ! 🙂
      Fortett å blogge, du gjør det så alt for bra !

    4. Du er så vakkeeeeer, at det går an altså! Du er bare herlig 🙂
      Hvordan klarer du å lage de krøllene? Bruker du fortsatt krølltangen fra Braun? Kjøpte den fordi du hadde den, men mine krøller blir ikke i nærheten av dine! Urettferdig..
      Kos deg masse i kveld!

    5. Elsker stilen din! Kunne du lagt ut link til den genseren hvis de fortsatt selger den? har sååå lyst på den!
      Og hvor er BHen din fra? hihi!

    6. Dødsfint antrekk, du er jo bare såå lekker! Skoene var også kjempefine, siklesikle! haha. Håper du får en fantastisk kveld idag, det fortjener du!!

    7. Digger deeg!! Digger skoa! Men hvordan er skoa å gå i? Jeg har prøvd dem ut i butikkenen del ganger og for meg blir det litt ubehagelig uten noe plattform foran.. 😀
      Digger blogggeeeen!! Ha en fiiin fag videree 😀 <3

    8. wow, sier det igjen – gorgeous!! de bildene er som tatt rett ut fra et modellblad, vet du det? haha. du hadde passet perfekt som en modell, i tillegg til at alt tøyet du eier og bærer ser fantastisk ut – både selve tøyet og på deg 🙂

    9. Heia!
      Tenkte bare å si noe. Og dette ER et komplement.
      I en alder av 20 år har jeg de 2-3 siste årene hatt skikkelig kompleks for smilet mitt, why? Smilerynker. Det høres skikkelig teit ut, men jeg hater å smile pga det. Jeg føler meg.. gammel. Men etter å ha fulgt med bloggen din har det faktisk forandret sett. Du har jo tidenes bestemorsmilerynker, og du ser bare så nusselig og koselig ut når du smiler med de. Hahaha, dette må være tidenes kleineste kommentar, så håper du ikke tolker det feil 🙂 Men alt i alt, joda, når jeg ser på deg så føler jeg meg ikke som et troll med smilerynker likevell 🙂

    10. Hei!
      Tror noe er galt, de siste innleggene dine har ikke dukket opp i bloglovin. Siste innøegg var antrekk 2 mai. Dette er ho kjipt synes jeg, da det er det jeg har samlet alle facorittbloggene for å holde meg oppdatert 🙂

    11. misfits: Tusen takk for en kjempefin kommentar 🙂 Skoene er ikke så veldig gode å gå i. Slike pumps sitter ikke så godt på foten, så jeg går aldri med dem om jeg skal være utendørs over lengre tid. Jeg byttet sko når jeg skulle på byen foreksempel. Disse er jo superlekre, men de er ikke særlig komfortable <3

    12. Emma: Jeg finner den dessverre ikke på nettsiden til Zara, så jeg tror ikke de selger den lengre. Jeg kjøpte den på salg selv, i januar og Zara er jo så flinke til å fornye sortimentet sitt. <3 Men bhen er fra Gina Tricot og den har de ihvertfall enda! 🙂

    13. Helene: Å <3 Tuusen takk Helene! Her har jeg kun brukt denne krølltangen fra Braun som du også har. Jeg vasker alltid håret så det er helt nyvasket også passer jeg på å holde krølltangen lenge slik at krøllene ikke blir halvferdige. Da pleier de å bli veldig fine! 🙂 Og når krøllene begynner å gå ut, så grer jeg hele håret slik at det blir bølgete og fint. 😀 Ikke bruk for mye hårspray heller. Da vil også krøllene bare gli ut. <3

    14. Anonym: Tusen takk! 🙂 Her har jeg bare foundation på leppene ja 🙂 Jeg har ingen fin nude leppestift, så da bruker jeg det jeg har. Fungerer kjempefint det! 🙂

    15. Daniela: Heisann! Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding. Setter stor pris på kommentarer som denne 🙂 Angående tips til enkle vesker så skal jeg se hva jeg får til før 17 mai. Det er sikkert flere som kunne tenke seg et innlegg som dette, så jeg håper jeg får til noe bra! 🙂 Vil du helst ha link til vesker du kan kjøpe på nett eller vil du at jeg skal vise mine egne vesker og skrive hvor man kan få kjøpt noe lignende? 🙂

    16. helene: Å <3 Tuusen tusen takk Helene. Hihi, du har alltid noen gode ord på lur. <3 Takk for nok en oppmuntrende tilbakemelding! Setter uendelig stor pris på deg. 🙂

    17. Helst kanskje link til hvor jeg kan kjøpe vesker, og gjerne til en litt rimelig pris. Bare bruk den tid du trenger, hadde blitt veldig glad om du fikk det til 🙂 Men du kan gjerne vise dine vesker også! Blir glad for tips uansett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg