Det er kjolesesong!

Det går mot lysere tider og kjolesesongen er her allerede! Mange er enda på utkikk etter den perfekte konfirmasjonskjolen, noen skal i sommerbryllup og folk flest leter etter en 17 mai kjole som kanskje ikke alle andre har. Under her har jeg prøvd å lage et bildekollage som har litt av alt dette. Selv ville jeg gått for lyse farger fremover. Gjerne hvit, beige eller lys fersken. Det er jo så nydelig! Skal du være bryllupsgjest så går du selvfølgelig ikke for en hvit kjole, men da kan kanskje kjole nummer 10 være det perfekte valget? Håper dere finner noe som faller i smak. Jeg kommer til å prøve å bli flinkere til å tipse om lekre både fest og sommerkjoler fremover. Får jeg øye på en ny, lekker kjole så jeg tipse dere.







1 HER, 2 HER, 3 HER, 4 HER, 5 HER, 6 HER, 7 HER, 8 HER, 9 HER, 10 HER, 11 HER, 12 HER

Var det noen kjoler som falt i smak?

                     Affiliateslenker

12 kommentarer

Siste innlegg