Mine nyeste innkjøp

Nå skal jeg snart av gårde på jobb, men først har jeg lyst til å vise dere mine siste innkjøp! Skjorta på bildet over her fikk jeg av min snille bestemor. Jeg har lenge sett etter en stripeskjorte, og ble derfor veeeldig glad da bestemor insisterte på å kjøpe den til meg. Hihi, *Bortskjemt enebarn*.

Ellers var det flere som spurte hvor jeg hadde kjøpt lenken til solbrillene mine i gårsdagens antrekk. Disse kjøpte jeg på Gina Tricot for bare 49 kroner! Jeg kommer sikkert til å kjøpe noen flere bare for å ha et par ekstra om disse skulle bli ødelagte. Det er jo så praktisk og ikke minst LEKKERT!  

Solbrillene kjøpte jeg også på Gina Tricot for 79 kroner.

-Og til slutt… Thailand nærmer seg med stormskritt og jeg holder på å fornye bikiniskuffen. Tre nye bikinier fikk bli med hjem fra H&M. Under får dere se to av dem! Utvalget er så mye større på H&M i Stavanger enn i Kristiansand! Jeg elsker å handle både undertøy og badetøy når jeg er der.

 

Bikinien til venstre er egentlig neonfarget og kostet 249 kroner. Den hvite kostet også 249 kroner.

Begge fra H&M.
Dagens antrekk kommer sent i kveld!

25 kommentarer

Siste innlegg