Pumps on sale!

Sorte pumps er et skopar som alle jenter bør ha minst èn variant av i garderoben sin. Skoene går til absolutt alt og kan redde enhver skokrise. Nelly har nå salg på vanvittig mange ulike pumpsvarianter, og jeg har valgt ut de aller fineste. Flesteparten av dem koster under 300 kroner! Skal dere slå til med et nytt par sommerpumps, så er dette tiden jenter! Helt nederst la jeg også til fire andre salgfavoritter.






1 179kr HER, 2 279kr HER, 3 899kr HER, 4 159kr HER, 5 149kr HER, 6 119kr HER, 7 279kr HER, 8 239kr HER, 9 349kr HER, 10 199kr HER (affiliateslenker)

 
 
11 849 kr HER, 12 279kr  HER, 13 199kr HER, 14 199kr HER (affiliateslenker)

Hihi. Jeg.Er.Skofrelst. Kortet lukter svidd allerede!

9 kommentarer
    1. Jeg bestilte nr. 9 i dag tidlig. Har ventet på salget til skoparet siden i fjor. De hadde også samme skoene i rød, men de er utsolgt. Menmen, jeg har ett par i blå. Jeg lurer på noe angående stilen din. Er du en ?trend follower?? For eksempel nå som striped jeans og (kanskje) peplum er ?in?, vil du slutte å bruke det når det ikke er populær lenger eller vil du fortsette å bruke det?

    2. For en stund siden bestilte jeg det paret nederst, fra Angelica Blick?
      De er helt ELENDIGE på! Har aldri prøvd noen så elendige sko noen gang. Harde, høye og relativt umulige å gå med. Dette er selvfølgelig min erfaring, men jeg kunne aldri se for meg at noooen kunne gått i de.

    3. svarte pumps er et must og disse her var helt nydelige! liker når det er noen detaljer på dem, blandt annet sølvdetaljer eller nagler. det er så fint 🙂 passer faktisk til alt og, og det er det ikke alt som gjør!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg