Konserten i København


Det er så mange som spør hvordan konserten i København var, at jeg bare er nødt til å si noen ord om den! Den har bare fått dårlige anmeldelser fra ulike aviser, så jeg forstår godt at dere er spente på hvordan konserten egentlig var. Vel.. Jeg STORkoste meg. Det er selvfølgelig litt kjipt å gå fra diamond circle til nesten bakerst i folkemengden, men jeg virkelig storkoste meg. Konserten kom litt senere i gang enn i Oslo, men Justins DJ kom ut og lagde et fint DJshow for oss før konserten startet. Da Justin kom på scenen hørte vi at stemmen hans var sliten og hes, men hva kan man forvente av en 19 år gammel gutt som akkurat har reist jorden rundt og sunget som om livet sto på spill to timer hver kveld? Jeg koste meg en hel haug og nøt ethvert sekund av både synginen og dansingen hans. Herlighet så flink den gutten er.

Mange klagde på at lyden ikke var helt god og at det var den heller ikke. Man kunne ikke alltid høre hva Justin sang eller om han sang i det hele tatt. Det hadde nok med at vi sto såpass langt bak som vi gjorde. På det området tror jeg de var flinkere i Oslo, men litt dårlig lyd hindret ikke oss i å ha to helt fantastiske konsert-timer. Til tross for at folkemengden var doblet i København, var kø heller aldri noe stort problem. Parken hadde mange innganger og alt var godt organisert slik at vi kom oss trygt, kjapt og greit inn. 

Fy søren så mye morro man kan ha med en maske. Jeg lo så jeg grein den kvelden.. 
Spør om dere lurer på noe! Jeg jobber til sent i kveld, men besvarer alle spørsmål i morgen!

18 kommentarer
    1. Så gøy, skulle så gjerne vært på en av konsertene! Hååååper han kommer tilbake om ikke så altfor lenge ;D
      PS; Når skal du svare på del 2 av spørsmålsrunden?

    2. så gøy da, men kanskje er det fordi du allerede fikk oppleve konserten i oslo at det ikke gjorde noe særlig i dannmark. men man har selvfølgelig store forventninger når man har kjøpt så så dyre billetter. og det har ikke noe si om han er 19 år og er sliten. han har valgt det selv, og han er trent opp til å skulle trene dager etter hverandre som i oslo.
      men når skal du svare på del 2 av spørsmålsrunden? 🙂

    3. Nydelige Justin 🙂 Scooter skreiv på twitter at han var ikkje heilt frisk under Norges besøket, så formen var vel sikkert litt på kanten når han ankom København også 🙂

    4. selvom konserten kanskje ikke var så utrolig bra så håper jeg dere fikk en dødsbra konsertopplevelse. må jo være en drøm å se justin to ganger 🙂 for meg var konserten i oslo helt fantastisk og den gikk over alle forventinger. er bare så dumt at jeg savner han så forferdelig nå, tenk at han kun stod 10-15 meter borte fra meg.. ååh. men han har jo blitt syk da, så jeg håper han blir frisk igjen. stakkars gutten som har konsert nesten hver kveld og aldri får hvile.. 🙁

    5. han er så fantastisk ! Men jeg havnet på sykehuset den 16.04 under første konserten i norge..
      Vi( 6 jenter ) har fått oss en blogg nå, vi er jenter fra forskjellige steder i Norge. Vi håper på og bli litt bedre kjent inne på blogg.no og håper på at du vil legge igjen en kommentar på våres profil og kanskje dele våres blogg 🙂
      Vi startet med bloggen i går kveld og har allerede 1800 lesere. Vi kommer til og ha mye ting som skjer i hverdagen, vi har en del om tennåringsidolet justin, vi skal ha masse konkurranser, og vi skal opprette arrangementer som liseberg tur, tusenfryd osv som da vi i bloggen bieberish må betale for de som vil delta, nærmere info kommer videre på bloggen.
      håper du vil legge igjen en kommentar, og kanskje dele den videre 🙂 ?
      Hadde betydd kjempe masse!

    6. Jeg liker ikke JB, det kan jeg bare si med en gang. Men jeg er ikke en såkalt “hater” av den grunn. jeg bare liker ikke musikken.. Men en ting som irriterer meg litt, er måten fansen backer han opp på når han får kritikk. “han er bare 19 år”, “hva mer kan man forvente, han er bare 19 år”, og “syns han er fantastisk, husk han er bare 19 år”… Altså.. 19 år er ingen guttealder lenger. Han er jo voksen i “samfunnet” og ikke en gutt lenger. Han har sunget i maaaaaange år, og burde da kunne yte bedre. Det finnes MANGE artister der ute, som har det like hardt som han, men som presterer hundre ganger bedre. Se på michael jackson, han ble superstjerne når han var 5 år, og hadde et ekstremt press på seg. Mange band som mister bandmedlemmer pga alkohol og rusmidler, noen har dødd på scena osv, men bandet/artistene driver ikke å sutrer og bærer seg av den grunn. Og jeg syns og det er merkelig at JB uttaler seg om at han elsker fansen så forbanna mye, men i følge alle anmeldelensene jeg har kommet over, så har han ikke akkurat vært så veldig hyggelig. Mange kommer nok til å protestere nå, det forundrer meg ikke :p Men jeg bare kunne ønske det gikk an å åpne øynene litt, og se hvordan musikkbransjen egentlig er istedenfor å stå så banalt fast på at han er SÅÅÅÅ fantastisk på alle måter, når til syvende og sist, han lever et musikkliv, og det er ikke bare en dans på roser, og det kommer det aldri til å bli.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg