Antrekk – 220413

Jonas: Marthe, du har fått en pakke. Jeg åpner den for deg.
*Jonas åpner, like ivrig som alltid*…
Jonas: Kuuuult! Vi har fått colaflasker med navnet ditt på!
*Jeg ser på colaflaskene*
Marthe: Du har fått navnet ditt på den ene du også Jonas!
Jonas: NÆSJ!? Er det sant? RÅTT!

Hehe, da var hans dag gjort.. Det er ikke så mye som skal til for å glede et mannfolk! Heldige oss fikk altså tilsendt noen helt vanlige colaflasker med navnene våres på. CocaCola skal ha en søt kampanje hvor vennepar over hele Europa skal kunne dele en cola i sommer. Millioner av europeere vil kunne få skaffet seg colaflasker med navnet sitt på. Kult, ikke sant?  

Jeg skal ihvertfall ta med meg min navngitte colaflaske på kino i kveld. Ingen som får stjele min brus nå mer! Annika, søstrene og jeg skal på kino og se springbreakers i kveld. Har egentlig ikke hørt så mye bra om filmen, men jeg håper og tror jeg liker den likevel! De fine disneyjentene er jo med!


Jakke fra Vero Moda, Kjole fra Zara, Sko fra Mexico, og klokke fra Daniel Wellington

 

Flere som vil teste ut “share a coke” kampanjen til CocaCola?
Det blir ihvertfall veldig lett å se hvem som eier hvilken flaske i sommer!

65 kommentarer

Siste innlegg