Morgendagens antrekk!

God kveld! Formen min er heldigvis mye bedre. Tusen takk for alle fine tilbakemeldinger. <3 Jeg har kommet vel frem i Oslo og har fremdeles ingen smerter. Nå krysser jeg bare fingrene for at ingenting skjer i natt og at jeg kan nyte Oslodagene med de fine jentene som sitter ved min side her.

Mange av dere har spurt om hva jeg skal gå i på konserten i morgen. Jeg tenkte dere kunne få velge jeg! Jonas har laget et av antrekkene under her, og jeg har satt sammen resten. Nå er valget opp til dere! Det blir verken høye hæler eller kjole på meg. I morgen må dere alle sammen huske å kle dere komfortabelt! Det blir noen lange og kalde timer i kø! Under finner dere de fire antrekkene jeg står mellom.

Jeg skal selvfølgelig også ha en god jakke med meg!

Nå hva velger dere? Lave sko blir det uansett!
Jonas har laget antrekk nummer 1. Er han ikke flink? 

107 kommentarer

Siste innlegg