Justin Bieber uke!

Husker dere dette bildet? Det ble tatt dagen etter at Annika hadde ordnet Justin Bieber billetter til oss. Konserten skulle være om en halv evighet, men vi var likevel i EKSTASE. Nå er faktisk datoen her! I morgen reiser vi inn til Oslo og tirsdag er vi klare for konsert med diamond circle billetter!

Som om ikke det skulle holde, så blir jeg kun hjemme torsdag denne uken. Fredag reiser jeg nemlig videre til Danmark for å se Justin der også. Man skulle tro jeg var gal? Vel, denne gang blir vi en hel jentegjeng som skal kose oss en liten weekend i Danmark. Det blir god mat, shopping, litt fest og MASSE Justin Bieber musikk. Åh for en uke jeg har forann meg! Hektisk, og GØY. Kanskje vi sees i Oslo?

 

I morgen flytter Annika og jeg inn til hun gale dama under her.. Hehehe! Vi har vært så heldige å få bo gratis hos Siri, så der blir vi til onsdag. Nå må jeg se å finne ut hva jeg skal gå med på første konsert. Jeg vil jo gjerne være litt fin, men hæler blir vel slitsomt når man skal stå i timesvis? Er det forresten noen av dere som vet hvor mange mennesker vi skal være i denne “diamant-ringen”?

Sees vi på konsert jenter?
Håper å treffe på noen søte lesere!

73 kommentarer

Siste innlegg