Bursdagsfeiringer

 

*Rettelse*. Jeg har faktisk vært i fire bursdager fra søndag forrige uke, til søndag i dag. Eeelsker bursdager! I dag har vi fått servert noe så eksklusivt som ribbe av svigermor. Ingen som klager når man får ribbe til middag og en D-I-G-E-R kake til dessert. Jeg.Er.Så.Mett! Åh, for en deilig søndag..

Nå skal jeg snart dra med meg den fulle magen min tilbake til leiligheten. Kofferten skal nemlig pakkes atter en gang. I morgen drar jeg nemlig til en ny by (nei ikke Stavanger), og blir der i et par dager.

Håper det står bra til med mine kjære lesere <3

19 kommentarer
    1. Så koselig! En pen familie du har :-)) jeg har også vært i familie bursdag idag og spist pavlova! Såå deilig 😀

    2. ååh, det så helt fantastisk ut! marengskake er noe av det aller beste som finnes og med bær på toppen så topper det alt 🙂 kan skjønne at du har kost deg som bare det, nam!

    3. Hei fine marthe! Jeg har 2 spørsmål som jeg håper du kan svare meg på.
      1. Kan vi få oppskriften på kaka? Den så UTROOLIG god ut!
      2. Hvordan har du redigert disse bildene? Og da tenker jeg særlig på de øverste og det nederste bildet.
      Ellers vil jeg bare si at du er norges beste blogger! Digger at du er så snill og god mot leserne dine 🙂 klem

    4. Linnea: Å så hyggelig å høre Linnea! 🙂 Oppskriften på kaken skal jeg så absolutt klare å få publisert en dag. Den tror jeg nemlig at jeg skal få til 😀 Hehe. Bildene mine redigerer jeg i http://www.pixlr.com. Jeg har satt på en “sort hvit” effekt på det ene øverste bilde og en effekt som heter “janine” på de fargede bildene. Det for å få dem litt duse og fine 🙂 Ellers har jeg bare lastet de øverste bildene opp i normal størrelse, og halvert dem etterpå slik at de blir liggende ved siden av hverandre på bloggen 🙂
      Mia: Jeg vet ikke helt jeg! Jeg tror ikke det. Dette er bare marengs med en blanding av krem og vaniljekrem på toppen. Det er ikke noe mellom og da er det kanskje ikke pawlova? <3
      Anonym: Jeg er 1.62 🙂
      Isabella Berg: Kjolen er splitter ny og fra Bikbok. Finnes også i beige 🙂
      Anna: Hehe, nei jeg gjør nok ikke det. Denne gang er det Oslo og konsert som står for tur 😀
      Ingeborg: Det er pappa Lars som hadde bursdag denne gang 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg