Hylende brannalarm

God morgen fra frøkna som har dødd og våknet til live igjen. Da jeg kom hjem fra jobb i går ettermiddag våknet sykdommen til live for fullt. Til og med øynene mine hovnet opp! Jeg ser fremdeles ut som en narkoman, men jeg må si at gårsdagen var verre. Cathrine kom på trøstebesøk med pizza, men bildene som ble knipset måtte bare kastes rett i søppelkurven. Jeg så rett og slett livsfarlig ut. 

Ellers har jeg hatt 2013’s verste morgen så langt. Brannalarmen hylte klokken seks i dag tidlig og vekket oss begge. Siden har den hylt og nå har vi fått en elektriker på besøk. Det var ikke helt slik jeg hadde sett for meg at helgen skulle starte, men sånn er det! Hvile kan man gjøre på søndag! Hehe, jeg begynner å lure på om mitt vinnende vesen har reist på feire sammen med min friske kropp. Hold ut med meg kjære lesere! Jeg skal ikke bli i dette sorte hull for alltid. <3

 

Nå har jeg drukket “bli frisk” drikken min og er snart klar for jobb!
Innlegget med steg for steg bilder av forrige ukes frisyre kommer sernere!  

25 kommentarer

Siste innlegg