Antrekk – 100413

GOD KVELD! Eller natt? Det er jo snart natten! Wææ, jeg har ikke vært innlogget på blogg.no på over 24 timer. Hadde det ikke vært for en snikende forkjølelse, ville jeg vært hysterisk på dette tidspunkt. Jeg sto opp tidlig for å åpne butikken, og på Vero Moda ble jeg til fire. Deretter var det bare å hive seg i bilen og dra i bursdag. Denne gang var det fine mormoren til Jonas som skulle feires med god mat!

Nå har jeg akkurat kommet inn døren og det betyr at jeg har litt av et arbeid forann meg. Masse mail og kommentarsvaring står for tur før jeg skal forhåndsskrive innlegg til nok en hektisk dag, ta en paracet, og… endelig SOVE. <3 

 

Jeg våknet forkjølet med kviseutbrudd, munnsår og det verste av alt.. ekstremtørke i ansiktet. (Nok et utbrudd som jeg tydeligvis får annen hver uke). Dagen startet med andre ord ikke superbra, men heldigvis ble det en fin onsdag likevel. Morgendagen blir hektisk, men GØY! Da er det nemlig jobb og girlsnight. Disse stusselige bildene var alt jeg fikk til i dag dessverre. Morgendagen blir bedre.


Skjørt og topp fra Bikbok, Clutch fra Gina Tricot, Sandaler fra Nelly

32 kommentarer
    1. Det gjør ingenting om du tar deg en fridag fra bloggen en gang i blant:) Tror ikke at noen hadde blitt sinte for det

    2. Hektisk dag skjønner jeg ja! Har vært innom bloggen en del ganger i dag og sett om du har blogget, men til stor skuffelse hver eneste gang (før nå!), så hadde du ikke det! Men better late then never 😉 Utrolig stilig antrekk as always! Dette kan du Marthe! Hehe, må le litt og, på det siste bildet har du skikkelig gåsehud, hehe 😛 Så ut som det blåste litt da bildene ble tatt, så kanskje ikke så rart med gåsehud da. Du hadde jo ikke akkurat sånn masse klær på deg! Men som du har sagt tidligere på bloggen og, at du eier nesten ikke vinterjakker. Er du veldig varm av deg? Hehe.
      Og til slutt – GOD BEDRING! <3

    3. Utrolig fint antrekk Marthe. Men det er vel ikke så rart at du har er forkjølet? Haha! Jeg kan se en good kombinasjon av bare armer/lår og snø på det bildet!!!
      Ta deg en pause og ikke stress, så kan du heller komme supersterkt(som du alltid er) tilbake når du føler deg bedre!!

    4. Hei, jeg skal på JB konserten og trenger råd til hva jeg kan bruke…kan du lage outfit inspirasjon/legge ut bilder av et antrekk? vil helst ikke bruke hæler og shorts..! tusen takk på forhånd:)

    5. Hver gang jeg har sett deg har du ikke gått spesielt pyntet sånn som dette bildet og andre outfit bilder. Aldri, har jeg sett det. Tar du bare på deg noe for å ta outfit bilder? Også rett inn å bytte til noe mer avslappende. En gang så jeg deg med brune uggs, som var gått skjeivt, du subbet gjennom markens. Med dette her mener jeg ikke noe frekt. Jeg syns du er utrolig flink til å sette sammen antrekk, bare lurer på om du noen gang går en hel dag sånn som du legger ut bilde av på outfit.

    6. Jeanette: Jeg kan aldri huske å ha gått med uggs gjennom markens, men da har du fått et veldig sjeldent syn! 🙂 Jeg går i det jeg viser på bloggen ja. I dag har jeg også hatt et jobbantrekk, men det er ikke alltid jeg viser disse på bloggen. 🙂

    7. Mia Malen: Tusen takk Mia! 🙂 Hehe, nei det er jammen ikke rart. -Men jeg gikk riktig nok ikke utendørs utenom akkurat når bildene skulle tas. Fikk noen sjokkerende blikk da gitt! 😀 Hehe, må ofre seg litt for bloggingen! 😀

    8. Ida: Aw <3 Stakkars! Lover å komme sterkt tilbake med en gang jeg ikke har det så forferdelig hektisk! Tusen takk for nok en fin kommentar Ida. Du er god. 🙂 Hehe, jeg er nok ikke veldig varm av meg, men jeg gikk ikke med bursdagsantrekket ute. Det var bare noen timer det 🙂

    9. Jaja, ikke ha dårlig samvittighet! 😀 Blogginnleggene dine er verdt å vente på når du har hektiske dager! 🙂 Ha en fantastisk fin dag på jobb! Og jeg må si at jeg synes det er koselig at du “kjenner” meg igjen når jeg legger igjen kommentarer! 😀 <3

    10. du som er så flink til å blogge ellers burde ikke stresse noe med det, jeg synes du er kjempeflink 🙂 håper ikke den forkjølelsen varer så lenge, for å være forkjøla er faktisk dødskjipt. har selv vært det i 2 uker og det fortsetter bare. har dotter i ørene hele tiden og tett i nesa – det suger!! dødsfint antrekk forresten, som vanlig 😀 alt kler den smukke, og det stemmer alltid i ditt tilfelle. alltid like fin du 🙂

    11. Hei =)
      Nå har jeg lenge tenkt “hvorfor kommer ikke denne bloggen lengre opp på lista”
      Jeg har lest bloggen din en stund og jeg liker den. Før var jeg innom hver dag, men nå har det blitt mindre og mindre. Å grunnen til det, er fordi det blir veldig mye antrekk bilder, blar meg bare forbi, syns du kler deg kult og alt det, men det blir for mye slike bilder tenker jeg. Derfor tror jeg også at du ikke kommer lengre opp. Jeg ønsker at du skal få flere lesere fordi jeg liker bloggen din og måten du er på! <3 Du er en vakker jente med et flott og spennende liv:) Jeg liker når du legger ut at dere har sett film, eller bakt eller vært hos familien deres. Jeg vil ikke kritisere bloggen din men bare gi deg et tips hva jeg mener 🙂 Stå på videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg