Bokstavelig talt dødsforelsket

 
 

Et mystisk virus ødelegger verden og forvandler uskyldige ofre til menneskeetende monstre. De husker ingenting fra sin fortid og lever kun for å drepe. Det som er igjen av menneskeheten lever nå i frykt for sine tidligere familiemedlemmer, venner og kjære. Helt til en dag hvor alt forandres. En gjeng skrubbsultne zombier treffer på en menneskeflokk og den følsomme zombien med navn R, faller pladask for nydelige Julie. I stedet for å spise hjernen hennes, redder han henne fra hele zoombiegjengen sin. R tar henne med seg hjem og sørger for at hun er trygg og skjult for den livsfarlige zombiverdenen. Det går ikke mange dager før Julie klarer å vekke glemte følelser i R. Den følelsesløse gutten får straks et mer livlig blikk. Den kalde kroppen blir fylt med varme, og han forvandles sakte men sikkert til noe mer menneskelig. Romansen blomstrer mellom dem og R blir bokstavelig talt dødsforelsket.

Høres ut som en slags halvromantisk thriller, ikke sant? Vel, se traileren og du vil fort skifte mening. Her snakker vi romantisk komedie! Jeg legger ved traileren under her så kan dere ta en titt på den. Jeg falt pladask for denne filmen jeg. Det virker som den er full av humor som er litt utenom det vanlige. Forstår jeg det riktig ut i fra traileren så har den også en veeldig hyggelig slutt! Hihi, jeg skal ihvertfall på kino 12 april! Kanskje vi sees? Se traileren og si gjerne hva du synes!

Warm bodies kan dere se på kino fra 12 april!
Nå kan du også vinne en romantisk zombiedate for 2 HER

                      Annonse

43 kommentarer

Siste innlegg