Mine 15 favorittinnlegg

Her kommer et innlegg med noen av faorittinnleggene som er blitt publisert på denne bloggen! Valg av innlegg er både basert på hva jeg mener, og på mengden kommentarer som er blitt lagt igjen under innleggene. Kanskje finner dere noen innlegg som dere ikke allerede har lest? Eller noen innlegg som dere har letet etter tidligere? Kanskje vil dere til og med lese noen av de eldre innleggene om igjen? Her kommer ihvertfall noen av mine favoritter! Jeg har sett bortifra mat kategorien da den er så uendelig lang. Om det er ønskelig så kan jeg heller komme med et eget innlegg med “mine favoritt oppskrifter”. Jeg skal uansett se å få ryddet opp i matkategorien og gjøre den mer oversiktelig for dere.

1. Et hjem for to..
Det aller første innlegget hvor jeg viste frem leiligheten vår rom for rom. HER kan dere finne det.

2. Mitt 2012 – Del 1
Et oppsummeringsinnlegg av 2012 og alt jeg opplevde det første halvåret. Et innlegg som jeg brukte timesvis på, og som ble veldig bra! Les innlegget HER.

3. Mitt 2012 – Del 2
Andre halvår av 2012. Et innlegg som også tok timesvis å skrive, og som kanskje til og med ble enda bedre. Så mange fine bilder! Innlegget finner dere HER.

4. Hva skal det bli av meg?
Et veldig gamelt innlegg om fremtiden min. Bildekvaliteten på dette innlegget er ikke all verdens å skryte av, men det var et morsomt innlegg som fikk vanvittig mange gode tilbakemeldinger. Les HER.  

5. En kjole syv antrekk
Jeg har brukt en kjole og laget syv antrekk ut av den. Et innlegg som kanskje kan inspirere på flere måter? Det fikk ihvertfall veldig god respons! Dere finner det HER.

6. Bildetips til bloggere
Her finner dere et innlegg med mine bildetips. Jeg forklarer litt om bildeinstillinger og teknikker for fotografering. Et innlegg som mange lesere har satt stor pris på. Kanskje du også trenger noen bildetips? Innlegget finner du ihvertfall HER

7. Noe fint og hjemmelaget
Det ferdige resultatet av den årlige kalenderen som bestemor og bestefar får hvert år til jul. Tror dere kan finne masse inspirasjon her. Jeg har lagt ut mange bilder av de kreative, hjemmelagde kalendersidene HER.

8. Pimp en kjip skjorte
Slik gir du en kjedelig, hvit skjorte litt personlighet! Innlegget finner du HER.

9. Klipp og gjør om en gammel genser
Et populært DIY innlegg med en gammel hvit genser. HER får dere steg for steg bilder.

10. Lag din egen spike bh
Steg for steg bilder med “hvordan lage din egen naglebh”. Innlegget finner dere HER.

11. How to wear a belt
Et litt morsom innlegg om ulike måter å bruke et belte på. Dere finner det HER.

12. Slik får du forholdet til å fungere
Litt generelle tips til hvordan man får samboerskapet til å fungere på best mulig vis! HER er innlegget.

13. Slik får du en bedre blogg
Også et gammelt, men godt innlegg. HER får dere mine beste bloggtips!

14. Marthes kamerautstyr
Mange lurer på hvilket kamerautstyr jeg har. HER får dere greie på nøyaktig hva jeg bruker og hvordan det ulike utstyret fungerer. Jeg har til og med vist bildeeksempler med de ulike objektivene jeg har.

15. Meg og deg – kjæresteparet svarer
Og til slutt.. Spørsmålsrunden hvor Jonas og jeg besvarte spørsmål om hverandre. Et klisseinnlegg som ble svært populært blant dere lesere! Innlegget finner dere HER.

Håper dere liker innlegget og finner noe interessant å lese på denne mandagskvelden også!

27 kommentarer
    1. I noen av DIY-innleggene dine bruker du lim til å feste div pynt, hvordan er det i vaskemaskinen? Holder limet?:)

    2. Camilla: Det går som regel greit de første 2-3 gangene, men som regel faller pynten av til slutt. Da må du rett og slett bare lime det på igjen! 🙂 Det tar som regel ikke mer enn 5-10 minutt så det går så greit at! 🙂 Men sørg for at du kjøper en god lim så det holder så lenge som mulig. <3

    3. Så gøy at du oppsummerer på denne måten 🙂 Jeg elsker at du bruker tid på innleggene dine og at du setter kvalitet foran alt. Det synes hvert fall jeg! Det er nok også grunnen til at så mange stikker innom bloggen din, i tillegg til alt det andre som fin stil også videre 🙂 Også er du alltid positiv, og det synes jeg er viktig på en blogg!

    4. Utrolig fint innlegget om hva du skulle bli (innlegg nr 4). Begynte å lese bloggen din fast rundt juletider i fjor og har ikke visst så mye om deg før dette. Ville bare si at det var kjekt og deilig å høre at jeg ikke er alene om å være i tvil om hva jeg vil gjøre senere i livet. Jeg har enda litt tid siden jeg knapt har begynt på videregående, men tiden stresser meg likevel. Syntes det er fint at andre også opplever det samme! 🙂
      Lurte bare på om du har funnet deg tilrette med klesbutikk jobb og blogg? Eller vet du enda ikke hva du vil bli? 🙂

    5. Anne Beth: Tusen takk! Å velge videre studier er vanvittig vanskelig og tiden går så fryktelig fort. Det er vi nok mange om å synes! 🙂 Akkurat nå stortrives jeg både som blogger og som deltidsansatt på Vero Moda, men jeg kan ikke drive med dette resten av livet så til høsten blir det nok studier på både Jonas og jeg igjen. 🙂 Hvilken retning jeg skal gå har jeg ikke bestemt meg for men jeg har noen dager igjen og fintenke på. Hehe, fristen er 15 april! 🙂 Masse lykke til på videregående og med valg av videre studier Anne Beth. Klem <3

    6. Karoline: Å <3 For en herlig tilbakemelding. Tusen takk for gode ord Karoline. Glad du likte innlegget. Jeg har ikke hatt noe lignende før, men en gang i blant går det jo ann å oppsummere litt også 🙂 Alle får jo ikke med seg alt! Igjen, tusen takk for en kjempefin kommentar. 🙂

    7. Masse bra innlegg 🙂 🙂 Jeg hadde faktisk tenkt å gå på visning på leiligheten dere bor i, og var i kontakt med huseieren, men kom fram til at det ble for lite. Haha. Når jeg ser så fint dere har fått det angrer jeg nesten litt 🙂

    8. Kjempe bra innlegg! Andre bloggere “hermer” så etter hverandre, men du er SÅ kreativ, du blogger ikke bare om “min treningsuke” eller sånne ting, du har masse nyttige og kjempe interressante innlegg! 🙂 du er best, VIRKELIG

    9. Du trenger ikke å svare på dette om du ikke vil, men hadde blitt glad for svar 🙂 Hvorfor nevner du aldri moren din på bloggen? 🙂

    10. alle dine innlegg er en stor favoritt 🙂 er en grunn til at du er favorittbloggeren min, og mange andres. disse innleggene her elsker jeg også, og spesielt der du har diy prosjekt og der du og jonas svarer – det må være en av mine favorittinnlegg 🙂 håper du også kommer med en videoblogg snart, hadde vært helt fantastisk <3

    11. Hei!
      Lurte på å om du kunne lage en DIY kategori?
      DIY prosjektene dine er virkelig inspirerende og jeg har alltid lyst til å prøve det ut. Men i travle hverdager er det ikke alltid så lett. Hadde vært topp om det var en DIY kategori, slik at en lett kunne finne tilbake til DIY prosjektene dine =)

    12. Dette er mitt absolutte favorittinnlegg på bloggen hittil, et helt genialt innlegg! Har aldri sett et lignende innlegg på en annen blogg før, gøy at du er så kreativ og kommer på å ha et sånt innlegg 🙂 Har ikke vært fast leser så veldig lenge, la merke til bloggen din for noen måneder siden, så det var gøy å lese innlegg jeg ikke har lest før og se tilbake på noen virkelig gode innlegg 😀

    13. Du er så flink!! Tviler på det fins noen andre bloggere som legger ned så mye tid i bloggingen som du gjør. I tillegg så svarer du faktisk leserne dine, noe jeg er skikkelig imponert over. Du virker som ei herlig og sprudlende jente, og jeg ønsker deg alt godt! Elsker klesstilen din og at du tør å si og vise ting som ikke alltid er perfekt! Det gjør at vi leserne føler vi kjenner deg. Håper du finner ut hvilke studier du skal søke på, sliter med det samme atm.. Keep up the good work <3

    14. Hei Marthe:) Jeg sliter selv veldig med å finne ut hva jeg skal til høsten! Hva tenker du å gjøre, hva står det mellom?:) Har du noen tips til interessante studier?:) Klem fra fast leser:)

    15. Synes du hadde passet veldig godt inn som flyvertinne! Jeg vet selv hvor vanskelig det er å velge, men nå har jeg satt meg et mål og har tenkt å bli klinisk ernæringsfysiolog. Kanskje du også kunne tenkt å studere noe innenfor ernæring? Tror du hadde passet veldig bra som klesdesigner også eller makeupartist:) Det vurderte jeg før! Makeupartiststudiet har jeg hørt man kan ta på privatskole og det varer ikke lenger enn et år. Tror jeg skal ta det som et sidestudium, siden jeg er så glad i sminke. Kunne du tenkt deg det? I og med at du er så glad i å eksprimintere og sånt:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg