New in – Summerdress

  

Denne herlige saken dro jeg med meg hjem fra Gina Tricot i går. 299 kroner! Dere aner ikke hvor fantastisk den er å gå i. Det tynne stoffet er bare silkemykt! Gjett om den skal bli med til Thailand da? Passer perfekt til varme sommerkvelder.. Eller som pysjamas. Heh! Jeg har akkurat fjernet sminken og bruker kjolen som en lett og god pysj jeg nå. Noe må man jo få brukt sommerplaggene til i april også.

Denne type kjole passer så vanvittig godt til jenter med former. Har du litt hofter, rumpe og lår så ville jeg spurtet til Gina Tricot og sikret meg denne sommerkjolen allerede tidlig mandag morgen. En kjole som dette på en formfull jente er noe av det fineste jeg ser. Åh, så lekkert. Løp og kjøp jenter!

  

Hehe, kjolen er ikke gjennomsiktig med mindre du går i neontruser..
Lurer meg på om jeg ikke gjør det igjen?

30 kommentarer

Siste innlegg