Mye å feire!


God kveld fine leserne mine. Dette har vært en heeelt spesiell søndag. Bestefar fyller nemlig 66 år i dag! Gjett om vi har feiret da? Jeg vil bare si gratulerer med dagen til min elskede bestefar. Du er en fantastisk mann og jeg er U-E-N-D-E-L-I-G glad i deg. Tusen takk for at du er deg. <3

-Og vet dere hva? Det er ikke bare bestefar som har bursdag! Bloggen har faktisk 2 års jubileum i dag. Hihi, måtte spiste to ekstra kakestykker for det. Tusen millioner takk til dere som har fulgt meg og min hverdag de to siste årene. Uten dere ville ikke bloggen vært noen verdens ting! Jeg er evig takknemlig, og setter STOOR pris på alle de flotte tilbakemeldingene jeg har fått gjennom tidene.

 

Fine familiemedlemmer, fine lesere… Konklusjon: Jeg er heldig.

47 kommentarer

Siste innlegg