Farvel Kristiansand..

Da drar jeg til Stavanger igjen! Åh det skal bli så godt. -Og ja jeg holder enda på med Fifty Shades! Christian Grey i mitt hjerte. <3 Man skulle tro at jeg hadde lest disse bøkene både fire og fem ganger nå, men så gal er jeg faktisk ikke. Det blir bare aldri tid til lesing utenom når jeg sitter på toget!

Håper dere har hatt en fin lørdag så langt. Jeg unnet meg litt shopping etter jobb i dag og dro blant annet med hjem et nytt skopar. Vedder på at det kommer på salg om noen uker, men jeg måtte bare ha dem i dag! Har letet etter noe lignende i en evighet og da jeg så disse, falt jeg pladasik.  

 

Jeg kjøpte dem på Gina Tricot, for 599 kroner. Gleder meg til å vise dem på!
De kommer helt sikkert på salg, men pyttsann. Kan ikke alltid være fornuftig?

26 kommentarer

Siste innlegg