DIY – Lørdagsprosjekt!

Er det ikke herlig med lørdag? Åh, jeg har vært klar for helg helt siden forrige helg jeg. Hehe. Akkurat nå er jeg på jobb, men jeg har forhåndsskrevet et lite DIY innlegg til dere denne lørdagen! Håper dere liker det. Skjorten jeg har brukt til prosjektet, kjøpte jeg på Vero Moda og smykkene er fra H&M.

Du trenger:
1. Superlim
2. Smykke med kule detaljer
3. Saks
4. En valgfri skjorte

 
 

Slik gjør du:
1.
Klipp smykket ditt slik at det passer perfekt til kragen på skjorta du skal bruke.
2. Jeg brukte to smykker fra H&M. Kanskje har dere noe brukbart fra før av?
3. Legg litt av smykket på kragen, mål, og lim litt etter litt. Superlim er sterke saker så vær forsiktig.
4. Pass på at ikke limen går gjennom kragen slik at kragen limes fast til skjorta.
5. Gjør dette på begge sider og la superlimen tørke ordentlig før du prøver skjorta på.

 

Hva synes dere? Ble den litt tøffere?  
Ønsker dere en kjempefin lørdag så lenge. Vi skrives etter jobb!

62 kommentarer

Siste innlegg