Stoppet av blålys!

08.00 – Alarm på. Bloggdagen starter. Planlegging, planlegging. Fotografering. Redigering. Ingen internett. STRESS. Mer stress. Må blogge. Kan ikke blogge. Vero Moda jobb. Fine ansatte. Kjøre hjem. Hente venninne. Hente pizza. Paradisedate. Kjøre venninne hjem. Tanker. Forfølger bilen meg? Kjøre fortere. Enda fortere. Blålys. Stopp i politikontroll. Ingen sertfikat. Smile pent. Ingen bot.


Sko fra København, Bukse fra Bikbok, Genser fra Zara, Clutch og briller fra Gina Tricot

Hehe, det var min torsdag! Beklager så mye at jeg ikke fikk oppdatert dere med et eneste innlegg. Jonas og jeg hadde nok en dag med internettproblemer. Jeg blir rett og slett gal! Ellers fikk jeg for første gang oppleve politiets blålys i går. Jeg kjørte hjem Cathrine halv to i natt og ble stoppet i politikontroll. Dumme meg hadde glemt lommeboken og måtte dermed kjøre hele veien hjem med politiet bak meg. Det hyggelige er at man ikke får åpnet sjåførdøren på Jonas sin bil fra innsiden så da vi endelig kom frem til leiligheten, måtte politimennene stå og se på meg da jeg på meget elegant vis rullet ned vinduet for så å stikke hånden ut og åpne døren for meg selv. Utrolig nok var de veldig fornøyde med kjøringen min, og dermed ble det ingen bot på frøken Borge til tross for glemt sertfikat og kjøring i falleferdig bil.  

 

Gårsdagens antrekk som jeg aldri fikk publisert..
Håper dere alle hadde en fin torsdag til tross for manglende oppdateringer!

26 kommentarer

Siste innlegg