Todays hair – Steg for steg

 

Bad hair day? Ikke tenk på det! Jeg har en løsning som kun krever spenner. Blant de alt for mange fine kommentarene deres angående dagens antrekk, lå det også noen spørsmål. Flere ønsket seg et innlegg med steg for steg bilder av dagens frisyre, og det er klart jeg skal lage det! Jeg surret opp håret for å få det bort fra ansiktet under sminkingen i dag tidlig og da jeg så på håret for å ta ned igjen, fant jeg fort ut at frisyren ikke var så dum! Jeg gjorde noen få justeringer og vips så var både hår og makeup på plass.

 

Slik gjør du:
1. Bust til håret så det ikke er superglatt. Da er det lettere å jobbe med og frisyren blir penere.
2. Del alt håret i to og fest “luggen” ved pannen litt opp med spenner.
3. Del den ene delen av håret i to igjen og surr de to delene rundt hverandre som på bildet.
4. Når håret er surret noen ganger, tar du det bak og surrer det i en ring i bakhodet. Fest med spenner.
5. Her er det ingen triks. Surr i vei akkurat som du vil. Det blir pent nesten uansett hvordan du gjør det!

 

Var den ikke søt? Nydelig til noen lekre øredobber og en åpen-rygg kjole.
Velger dere å teste dette ut, så legg gjerne igjen en kommentar angående resultatet!

42 kommentarer

Siste innlegg