Antrekk – 280313

I dag har Jonas og jeg 3 år og fem måneders jubileum! Hoho, tenk snart har vi vært sammen i 3 og et halvt år. I mai har vi vært samboere i et år også.. Flyttet vi ikke akkurat inn? Tiden flyr i godt lag!

Jeg har hatt nok en helt fantastisk dag med godfamilien i Stavanger. Min nye kjole har fått kommet på sammen med litt ekstra sminke. Jeg kunne riktig nok ikke gå uten strømpebukser, men heldigvis fungerte det med hudfargede strømper i dag. Det er vanligvis mitt verste mareritt. I morgen skal jeg opp til farmor og farfar igjen for å få truffet mine to nydelige kusiner, og deretter går turen tilbake til Kristiansand!


Sko fra Bianco, Ny kjole fra Bikbok, Jakke også fra Bikbok, og Belte fra Gina Tricot

 

Håper det står bra til med alle sammen!
Nå vil jeg nyte familietiden til det fulle..

54 kommentarer

Siste innlegg