Favorite place in morning

God morgen solstråler! Jeg sto opp supertidlig i dag for å pakke kofferten nok en gang! Toget til Stavanger går ikke før i ettermiddag, men jeg ville sørge for å få en ordentlig kvalitetsmorgen i heimen før avreisen. Det beste jeg vet er faktisk å re sengen rett etter at jeg har stått opp, for så å legge meg oppå det fine sengeteppet med alle putene og lese. Alle skulle stått opp en halv time før bare for å kose seg med et hyggelig lite leserituale på sengen. Det, med en god frokost og litt te er bare det beste!

 

Gode, og fluffy tøfler er også livsviktig å ha om morgenen!
Ønsker alle sammen en fin tirsdag, så skrives vi om litt..

25 kommentarer
    1. Så fint dere har det!! 🙂
      Hvor er den kjolen på veggen ifra?
      La dagen skinne like mye som dere, Marthe! Superparet 🙂

    2. Så deilig 🙂 Ønsker deg en fiin tirsdag!
      Et spørsmål som ikke har noe med innlegget å gjøre… Du har jo lest Historien om Pi, hvilket terningkast vil du gi boka?
      Håper på svar! 🙂

    3. herlig! deilig å ha god tid på morgenen ja, syns det er veldig godt selv før jeg skal på jobb osv, men som regel frister det mer å sove når jeg først våkner x) haha.. burde bli flinkere til å heller slappe av litt og lese eller noe som du skriver 🙂 god tur til stavanger!

    4. Amalie: Åå <3 For en hyggelig kommentar. Kjempeoppmuntrende. Tusen takk! 🙂 Kjolen som henger på veggen er fra Nelly, men den er noen år gammel så jeg tror ikke de har den inne enda dessverre. Den er mest til pynt 🙂 Ønsker deg en super dag Amalie.

    5. Helene Sofie: Vet du hva? Jeg har lest ut alle tre bøkene på norsk allerede! Boken du ser på bildet er nummer 1 på engelsk, så nå er jeg i gang med å lese dem om igjen bare på engelsk 😀 Hihi! Jeg husker ikke helt om jeg skrev bokanmeldelser av disse bøkene, men jeg har i hvert fall skrevet noen ord om dem. Disse innleggene finner du i “bok” kategorien i sidemargen til høyre her 🙂

    6. Signe: Tusen takk og i like måte Signe! 🙂 Hmm, jeg tror jeg ville gitt historien om Pi terningskast 5 🙂 Jeg likte boken supergodt, men jeg har lest bøker som er enda bedre og som falt enda bedre i smak så full pott får den ikke fra meg 😀

    7. Hei Marthe, håper du koser deg resten av dagen 🙂
      Først ville jeg bare si at jeg har vært fast leser av bloggen din helt siden du startet å blogge alene, leste også bloggen du hadde i lag med Kristina for flere år siden. Du er utrolig flink til å blogge, og du tar utrolige fine bilder med god kvalitet, dessuten varierer du mye med hva du skriver om, så det å lese bloggen din blir aldri kjedelig!

    8. Supert innlegg som vanlig!
      Men når du skrev kommentarer på andre bloggere før du ble kjent blogger, skrev du da spamkommentarer? Eller skrev du personlige kommentarer for å få såå mange lesere som du har nå?? 😀 Kan du gi meg noen eksempler på en bra kommentar for å få maaange lesere?
      Du er best!:D

    9. Anonym: Helt i begynnelsen så drev jeg med det man kaller “spam”. Jeg kommenterte hvert eneste nye innlegg som dukket opp på blogg.no og skrev kommentarer som: Hei hei! Så fin blogg du har her. Ta gjerne en titt på min også 🙂 Også la jeg gjerne ved bloggadressen min. Men etterhvert så begynte jeg å kommentere ordentlig. Jeg begynte å lese alle blogginnleggene jeg kommenterte og la heller igjen en tilbakemelding som bloggeren satte pris på. Dette tar jo tid, men du får vanvittig mange lesere av å drive med dette. I begynnelsen så har man jo ikke lesere og da må man bare jobbe for å få dem 🙂 Mitt tips er å lese blogginnleggene før du kommenterer og skriv kommentaren deretter. Plutselig kommenterer du på et veldig personlig innlegg og da kan det hende at det ikke passer seg med en “SE PÅ MIN BLOGG” kommentar, ikke sant? 🙂 Og vær alltid positiv. Det setter alle stor pris på <3

    10. Kristina: Hei Kristina! Tusen takk for en kjempeflott tilbakemelding. Slike kommentarer settes stor pris på. 🙂 Nå har det ikke blitt all verdens med tid til oppdatering i dag, men jeg skal ta det igjen på toget 😀 Ønsker deg en super dag! <3

    11. åårh, så deilig 🙂 elsker også å ligge i senga etter den er reid opp (mamma som har gjort det da, heh) og bare chille. finnes ikke noe bedre, aaah<3 håper du har hatt en bra tur til stavanger, så må du kose deg de dagene du er der :)<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg