Antrekk – 220313

 

Good morgen kjære dere! Da var Cathrine og jeg klare for litt shopping.. Vi har stått opp tidlig for å kose oss med litt deilig hotellfrokost før vi går amok i Oslo’s shopping-gater! Hihi, gleder meg sånn. Det ble en sen kveld med film og litt usunnheter i går kveld. Jeg bare ler og ler og ler med Cathrine. Herlighet så gøy det må være å være morsom. Å le er det beste som finnes, og man får aldri gjort det nok!

 
Skjorte fra Sonextyear, genser fra Cubus, Bukse fra Vero Moda, Veske fra Bikbok, og jakke fra Nastygal

Cathrine: Hvor gamle er vi egentlig nå?
Marthe: Jeg vet ikke med deg, men jeg er ihvertfall 21.

……3 timer senere..

Marthe: Nei hva er det jeg sier!! Jeg er jo bare 20?
Cathrine: Jeg husker faktisk ikke.

Det er godt jeg har alderen min på fremsiden av bloggen. Kan jo ikke huske på alt!

Kjøpte en gigadonut til håret forrige uke! Fant den på Glitter.
Passet perfekt til det lange og tykke keratin håret mitt!

36 kommentarer

Siste innlegg