New dress!

God morgen alle sammen! Klare for ny uke? Håper dere har hatt en deilig og avslappende helg. Jeg har hatt den beste helgen med litt jobbing, og MASSE tid med venner. Dataen min har nesten stått uberørt og det har vært deilig, men også litt stressende. Dere vet jo at jeg egentlig ikke er så glad i å ta meg “bloggfri”. Nå er jeg ihvertfall tilbake for fullt med masse ny inspirasjon og blogglyst! 

Til Annika sin bursdagsfeiring, kjøpte jeg meg to nye kjoler. Jeg endte med å hive på “den sikre sorte” og lot kjolen under ligge igjen hjemme. Den er sikkert veldig fin til en sommerbrun kropp i juli, men til lørdagens snøstorm, følte jeg bare for å pakke meg godt inn i sorte strømpebukser.

Kjolen kjøpte jeg på Bikbok for 349 kroner. Litt søt var den jo?

39 kommentarer

Siste innlegg