Latest Faves

GOD MORGEN! Huff, endelig er jeg tilbake. Jeg hadde problemer med nettet i hele går. Det sluttet å fungere helt rett etter at første innlegg var publisert. Kanskje det var ekstremværet som tok over? Ikke vet jeg, men jeg fikk ihvertfall ikke oppdatert dere som jeg ville før jobb i går. I dag er jeg tilbake, men jeg har mye på planen. Annika skal feires i kveld og hun har bestemt at alle jentene må komme i finstasen! Jeg har jo solgt all finstasen min jeg, så nå skal jeg ut på skattejakt før jobb!

Under her får dere en liten oppsummering av mine siste antrekk. Jeg kan ikke tro at jeg sto på diverse strender og tok antrekksbilder med pumps bare for noen dager siden! For bare to dager siden, spiste Jonas og jeg vår første vårfrokost ute i hagemøblene og i går våknet jeg opp til de samme hagemøblene med nedsnødde puter i. Hehe, hva da god morgen? Farvel vår, sier jeg bare!

 
 
 
 

 
 

Har dere noen favoritter?
Ønsker alle sammen en kjempefin lørdag så lenge!

36 kommentarer
    1. Jeg gikk innom bloggen din for noen uker siden, og siden da så har jeg vært innom bloggen din every single day! opp til flere ganger om dagen. Heh, jeg har lest eldre innlegg, der du har skrevet om hvordan det var å reise rundt i verden, anmeldelse på steder som du likte, sammenlignet steder der du har vært, og når du jobbet en tid tilbake i utlandet med dyr. Wow 😀
      Bloggen din i alt er helt VIDUNDERLIG! Du har alt en leser kan ønske seg. Er ganske så sikker på at du kan få flere lesere, slik at du kommer nærmere topplisten.
      Skal fortelle alle vennene mine om denne bloggen. Jeg har troen på deg. Haha 🙂

    2. Nummer 5! Du er så utrolig fin i rød, det kler deg kjempe godt! Kos deg masse i kveld, klem fra meg <3

    3. Mine favoritter er det med den orange genseren og det på stranden! <3
      Elsker den hvite genseren din på siste bildet, synd jeg ikke klarer å få tak i den :((

    4. Jeg har brukt å slite med å finne ut hvilke antrekk jeg likte best i en måned før, men denne måneden var det dessverre ingen av antrekkene som jeg syns var virkelig stilige. Jeg syns ikke det er så kult å skrive det, for jeg syns du er den beste bloggeren Norge har. Men denne gangen var det faktisk ingen av antrekkene som jeg ble superbegeistret av 🙁

    5. haha, dagen etter dere hadde satt ut møblene så begynte det å snø. når jeg våknet opp den dagen så tenkte jeg faktisk akkurat på det. sa til meg selv “hva med hagemøblene til marthe som de hadde satt ut?” haha. håper virkelig denne snøen forsvinner så fort som mulig og at sommeren snart er klar til å komme 🙂 ble faktisk lei meg når jeg våknet opp til snø og det har jo ikke snødd lite heller. sommeren er uten tvil den beste årstiden og gjør noe bra med humøret mitt 😀 alle antrekkene var fine, det synes jeg alltid og det går ikke ann å velge et spesifikt antrekk. men de stripete buksene er dritråe, og du kler dem sååå bra 😀

    6. Elsker alle, men liker det antrekket med rød jakke og høyehæler aller best 😉 Det med stipete bukse er også herlig!
      Kos deg i dag du også <3

    7. Hei Marthe!
      Jeg har vært fast leser av bloggen din en god stund nå, men er ikke så flink til å kommentere. Nå følte jeg at jeg bare måtte! 🙂 Jeg elsker bloggen din og du er en helt nydelig jente! Elsker stilen din og alle outfit innleggene dine. Du er veldig inspirerende! Stå på videre! :):)

    8. Dette har ikke noe sammenheng med innlegget, men eg trenger desperat hjelp til å finne bursdagsgave til min snart 21 år gamle kjæreste.. Dette er noe jeg har strevd med i en evighet. Og lurte på om du kunne gi noen tips? Og burde heller ikke være så aalt for stiv i prisen om du skjønner ;p
      Du er til stor inspirasjon!

    9. Så deg i går på vero moda, men ble helt starstrucked og løp rett ut igjen.. Venninna mi sto bare igjen og hadde latterkrampe haha 🙂 fikk i det minste se deg i virkeligheten!!

    10. haha tenkte faktisk på det da jeg så det snødde, “hva med hagemøblene til marthe?”. gleder meg så ufattelig til sommer, og var så lei av snøen og kulden. bare det når det faller en cm så blir det fullt kaos, brukte to og en halv time fra søgne til kristiansand.. syntes antrekkene der du har den stripete buksa er så fine, fordi du kler buksa så bra 😀

    11. Karoline S: Hehehe! Hagemøblene står nedsnødde de nå gitt! Jaja, man lærer av sine feil 😀 Huff, det er helt sant det du sier. Det blir fullstendig kaos med en gang et snøfnugg faller. Skulle trodd vi aldri hadde hatt snø før med alle de enorme forsinkelsene og ulykkene på veiene. Hehe, huff! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg