En kjoledrøm!

God morgen, og GOD HELG! Denne fredagsmorgenen vil jeg dele Nelly’s siste nytt med dere. Jeg har plukket ut noen av mine favoritter. Håper jeg har klart å velge ut litt forskjellig denne gang! Ikke bare de korte, superstramme festkjolene. Legg gjerne igjen en kommentar med din favoritt!

Egentlig så skulle jeg lage et innlegg med tips til lange ball og konfirmasjonskjoler, men da jeg bladde meg gjennom Nelly sine 33 festkjolesider, fant jeg så VANVITTIG mange lekre fest og sommerkjoler. Dermed ble det i stedet litt av alt denne gang. -Men jeg lover også å komme med et eget innlegg for ball og konfirmasjonskjoler om litt! Jeg vet at det er mange av dere som ønsker et slikt innlegg.









1 HER, 2 HER, 3 HER, 4 HER, 5 HER, 6 HER, 7 HER, 8 HER, 9 HER, 10 HER, 11 HER, 12 HER, 13 HER, 14 HER, 15 HER, 16 HER (affiliateslenker)

33 kommentarer

Siste innlegg