Antrekk – 140313

 

Her og hopp! Nå sitter jeg mest sannsynlig i familieselskap jeg! Jeg har forhåndsskrevet et antrekksinnlegg til dere. Slik gikk jeg ihvertfall for et par timer siden! Nå har jeg byttet ut de mørkelilla leppene i noen lyserød. Må jo  prøve å se litt søt ut i selskap! Har dere lesere hatt en fin dag så langt?

Jeg prøvde å knipse noen bilder av babyfiskene til dere i dag tidlig. Hoho! Det er så mange som har spurt om jeg kan legge ut bilde av dem. De er akkurat litt for små for at kamera klarer å fokusere på dem, men jeg får se på bildene og vurdere senere. De lever enda alle åtte! Hehehe, *STOLT*    

 
Bukse og genser fra Bikbok, Sko fra Modekungen.se, Veske fra H&M, Belte og briller fra Gina Tricot

 

Kos dere i kveld, og husk å se fire stjerners middag halv åtte.
Tipper Caroline Berg har noe å lære til oss alle!

26 kommentarer

Siste innlegg