Frøken “glad i mat”

Det fine med å ha bursdagsfeiringen hjemme, er at alt av chips, sjokolade og godterirester blir liggende igjen til morgendagen! Det er søndag, og ingen uvanlig søndag. Jeg er som alltid tidenes matmons og svært takknemlig for at alle disse godbitene ligger på rekke og rad forann meg. Hihi, jeg har akkurat satt innbakte poteter i ovnen og nå sitter jeg her og spiser på tomatskiver med hvitløk og olivenolje. Er jeg unormal? Magen min ser visst ut til å aldri få nok. Slik er det alltid med meg dagen derpå.

 

Maaat, mat, maaat. Jeg er ikke normal er jeg vel?
Jeg vet ihvertfall hvordan jeg skal kose meg!

36 kommentarer
    1. Siden ikke jeg får til å skrive epost til deg, skriver jeg det bare her:
      Hei nydelige deg! Først må jeg få si at du er så utrolig nydelig, og jeg blir glad av å lese bloggen din. I tillegg så er du en stor inspirasjon for meg! Jeg har et spørsmål til deg, om du kunne linket et innlegg jeg har skrevet på bloggen min om “hjernevasket av media”, det handler om det å ha dårlig selvtillitt blandt ungdommer. Dette er ikke et innlegg som er ment for meg, men generelt alle. Jeg vil ikke at du skal poste det for at jeg skal få flere lesere, men rett og slett fordi jeg tror det kan hjelpe en god del jenter og gutter:-) Jeg vet at du sikkert får mange mange som ønsker å bli linket, men jeg tror virkelig dette kan hjelpe mange, og det har vært morsomt om duu kunne hjelpe meg.

    2. MATHILDE: Heisann Mathilde! Veldig greit at du heller la igjen en kommentar ettersom mailen din ikke kom frem 🙂 Tusen takk for gode ord. <3 Jeg får slike mail og hendvendelser daglig både på mail og i innboksen min på facebook. Jeg kan dessverre ikke si ja til alle og da har jeg bestemt meg for at det lureste er å si nei til alle slike hendvendelser. Noen innlegg er viktigere enn andre, men det vil ta uendelig med tid hvis jeg skal bli sittende og sortere ut de aller beste og viktigste innlegg for så å dele dem på bloggen min. Jeg har lest innlegget ditt og synes det er et flott innlegg, men jeg kan dessverre ikke dele det i et eget innlegg her på http://www.martheborge.blogg.no. Men du må gjerne legge igjen en link til innlegget ditt i kommentarfeltene mine med en liten beskrivelse av hva man kan lese i innlegget. Du vil nok få flere ekstra lesere bare av å gjøre det! 🙂 Klem

    3. FLOTTE deg Marthe! <3 Du er et så fantastisk flott forbilde (FFF 😉 Hehe). Det er helt normalt å elske maaaat, gjør det sjæl! Og måtte le litt da jeg leste at du også synes det er best å ha selskap hjemme, for da blir det jo alltid rester, som da er bare DITT dagen etter! Muhahaha 😀
      Veldig fin header du har fått deg også, vårlig og nydelig 🙂 Ha en fin søndag videre, og tror jeg skal lage meg bakt potet selv, hørtes nydeeeelig ut nå! 🙂

    4. Hei søte Marthe! <3
      Du virker som en solstråle, og det lyser opp dagen min ved å klikke meg innom her 🙂
      Jeg lurte bare på hvordan det går med treningen din, og det sunne kostholdet? Siden jeg har sett at du har spist mye god mat i det siste (ikke ment som kritikk, for all del!). Å heller ikke det at du burde trene for det at du har spist, men siden du hadde en del fokus på det en stund, lurte jeg bare på hvordan det går... 🙂 For vi vet jo bare en brøkdel egentlig av livet og hverdagen din:)
      Ha en fortsatt fin søndagskveld søte deg, du inspirerer på så mangt! 🙂

    5. DA ER VI TO!! jeg er altfor glad i mat at det er helt forferdelig. heldigvis så trener jeg masse 🙂 men jeg spiser hele tiden, men når jeg først spiser så er det som regel sunne ting sånn som eple, appelsin og gullerøtter 😀 godt å vite at vi er to som vet hvordan man skal kose deg!

    6. Hei superflotte Marthe 🙂
      Da du skulle ta keratinextensions la jeg igjen en kommentar om min dårlige opplevelse med masse floker osv., og du ga kjempefint svar og masse god info etter frisørbesøket. Kanskje du kan lage en update på hvordan det går med håret? Mange kommenterte etterpå i negativ retning så jeg pga keratinfestene, og lurer på hvordan det går med håret ditt da 🙂 keratin er jo ikke så vanlig lengre etter clips og tape, så hadde vært supert med en oppdatering. Mye billigere for alle som ikke har råd til tapeextensions til 7-8000 :/
      En nydelig søndag ønskes til jenta jeg mener fortjener 1.plassen på blogglistene 🙂 Klem fra Lise 🙂

    7. Lise: Heisann Lise! Tusen takk for en flott kommentar! 🙂 Det er klart jeg kan gjøre det! Jeg har nå hatt håret i en måned og vet litt om hva det dreier seg om. Jeg skal prøve å få knipset noen nye bilder og lage et nytt keratininnlegg i løpet av uken eller neste uke. 🙂 Kjempelurt Lise! Stor klem. <3

    8. Johanna: Hei hei Johanna! 🙂 Tusen takk for en kjempefin kommentar. Det sunne kostholdet mitt gav jeg opp etter bare et par uker. Jeg er så avhengig av å kunne spise nøyaktig hva jeg vil at jeg ikke får det til. Humøret mitt synker til bunns hver gang dessverre! Treningen var jeg flink på helt til jeg dro til Egypt. Så ble jeg så opptatt at treningen ble nedprioritet. Håper å komme i gang igjen snarest for følelsen av å være i form, savner jeg stort. <3 Det er jo den beste følelsen!

    9. Ida: Tusen takk Ida! 😀 Hihi, ja det er jammen ikke dumt å våkne til flere kilo smågodt, chips og kakerester. Da kan man ikke annet enn å juble høyt! 😀

    10. Jeg synes du skal unne deg akkurat det du vil, livet skal nytes, men med måte, og de gjør du jo:)
      Men jeg var bare nysgjerrig jeg, hehe 🙂
      Klem<3

    11. Ok, jeg skal prøve å gjøre denne kommentaren kort slik at du ikke trenger å bruke så laaang tid på å lese dette. (Eller skulle jeg sagt tekst?) Du skal bare vite at du er utrolig søt! Jeg kan ikke beskrive hvor glad jeg er for å klikke meg inne på bloggen din HVER DAG. Du oppmuntrer meg til å gå på skolen og fullføre det siste året på ungdomsskolen fordi du gjør meg glad og gir meg inspirasjon. Du er så perfekt og bildene dine er så fine! Hvis jeg skriver den siste setningen vil du nok tro at jeg skrev alt dette bare på grunn av at jeg ville at du skulle legge igjen en kommentar på min blogg, men jeg skriver det uansett: Plis kommenter på bloggen min!
      xoxo
      – M

    12. Du har en veldig fin blogg, men jeg syntes du redigerer bildene litt for mye av og til! Bruker du egentlig veldig mye sminke, fordi det ser litt ut som det siden du har rynker under øynene allerede?! Sorry, føler meg veldig frekk nå. Liker bloggen din veldig godt, spesielt outfit innlegg og mat innlegg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg