Antrekk – 070313



Åh, det er så deilig å se snøen forsvinne litt etter litt. Vi har fått sol her i sikkert to uker nå, og langtidsvarselen sier bare sol, sol og enda mer sol. Hurra! Kanskje vi snart får satt ut hagemøblene igjen også? I år skal de brukes OFTE. Vår, sol og varme er endelig på vei, og jeg kunne ikke blitt mer klar..

 

 
Bukse fra New Yorker, Belte fra Bikbok, Selvlaget bh, sko fra Aldo, Genser fra Cubus



Likte dere dagens antrekk? Jeg er ihvertfall forelsket i min nye stripebukse!
Alle kommentarer fra i dag vil bli besvart i kveld!

53 kommentarer
    1. Fy søren så heldige dere er som får vår så tidlig! Vi har masse uvær med snø og mye vind, og kommer neppe til å få vår før mai tenker jeg. Gleder meg iallefall, da! Håper kanskje jeg får til å ta meg en tur ned til sør en gang i sommer 😀 Det hadde vært såå morsomt. Elsker genseren, den ser så stor og deilig ut 😀 Buksene var smashings på! Har kjempelyst på stripebukser selv 😀 Hvor er det du får kjøpt New Yorker bukser?

    2. Syntes ofte man får litt “fengsel” vibber av stripete bukser, men dine var rå lekre! Ser så chic og elegant ut! Genialt outfit! Du er mitt moteforbilde! Hvor er den overziza clutchen fra btw? Den var rålekker!!

    3. Ja, antrekket var kjempe fint, lyse farger lyser alltid opp dagen!! 🙂 <3 Hvordan laget du BH'en?? Den var rå kul! 🙂

    4. Hei Marthe! Jeg elsker bloggen din og har vært fast leser en veldig god stund! Elsker alle antrekkene du legger ut og alt du skriver! Hele deg lyser på bloggen, og jeg digger det!
      Men jeg ville spørre deg om noe, jeg! Du kommer jo med veldig mange bra klestips og mye inspirasjon. Men har du noen tips til oss som har en normal kropp, men litt mer mage som vi ikke tør å vise frem? For jeg har en ting på hele kroppen som jeg er skikkelig flau over, og det er magen min, og jeg føler jeg ikke kan gå med noe som helst pga den liksom “stikker ut” haha. Så jeg lurte jo egt bare på om du hadde noen tips til klær man kan bruke som ser bra ut selvom man ikke er sånn megatynn? 🙂 Håper på svar! Ellers, fortsett videre med den fantastiske blogginga di! 😀

    5. Gleder meg sånn til sol og varme at jeg ikke klarer å si det nok! Varme dager, lange netter, strender, solmerkjoler, sommerferie, utlandet, shorts, kalde drinker, lysere hår, grilling, gå barbeint, solbriller, brune ben og solkysset glød i ansiktet! Er så deilig med SOL nå og jeg tror jeg aldri har vært mer klar for sommeren enn det jeg er nå etter en lang, kald, mørk vinter!

    6. Din klesstil inspirer meg skikkelig! Jeg elsker virkelig de buksene der, det har jeg skrevet før også. Du rocker!

    7. Skal du snart ha DYI innlegg igjen? De er sykt morsomme, jeg har nemlig et forslag til hva du kan lage! Hvis du har ett par svarte pumps, lim og glitter er det alt som trengs! Hvis du limer glitter bak på sålen, da blir det sånn christian louboutin ish!

    8. Du har en kjempefin blogg Marthe! Du tar fantastiske bilder og klesstilen din er sååå fin. Liker bloggen din veldig godt, du virker som en snill og ekte person!

    9. Hei! Jeg elsker bloggen din Marthe og leser den ver dag! 🙂 Du er så flink til og blogge og til og motivere andre! Jeg bare lurer på noe, på antrekksbildene har du nesten alltid på den høye hæler, går du med de resten av dagen? Isåfall hvordan klarer du det? Hehe klarer det liksom såvidt en kveld 😛

    10. Hei Marthe!
      Elsker bloggen din<3
      Jeg tenkte på en ting: Hvis du kjøper alge-fisk til akvariummett, så spiser den det grønne som kommer etter en stund hvis du ikke får vasket det. Det hadde vi!
      Ida

    11. wow, marthe. et gjennomført og dritkult antrekk som vanlig 😀 elsker de buksene der, du passer dem skikkelig godt! elsker dette antrekket 😀 forrresten så tror jeg de har meldt snø på fredag og lørdag, men jeg håper ikke det. er så deilig når sola har kommet og finnes ikke deiligere enn å se det bli bart på bakken<3

    12. Syyykt kult antrekk!!❤
      Jeg bare har noen spørsmål: du vet den kalenderen du lagde til jul til besteforeldrene dine, en sånn kalender er den bare å få kjøpt på elite fot, eller vet du om det er andre steder man kan kjøpe den også??
      Tror du kan lage et eget innlegg om hvordan du lagde den, litt nærmere sånn akkurat hvordan du gjorde det?? ( hvis du har lagd innlegg om det, kan du vise meg link) eller ihvertfall svare på kommentaren og forklare NØYE hvordan du gjorde det??
      Synes den var så fin og kreativ og har tenkt til å lage en sånn til besteforeldrene mine nå i vinterferien, kjempefint hvis du kan svare meg!<3
      Klæm fast bloggleser❤

    13. Hallo kjære blogger! Vi har nettopp lansert en fin side for alle som liker å bli hørt. Våre kunder er store merkevarer som er ute etter å høre deres meninger før og etter de har lansert nye varer. Våre spørreundersøkelser er korte og gøy å være med på og alle premieres med et gavekort; vi har stort sett flere å velge mellom så her er det noe for alle og enhver! Registrer deg og se hva det går ut på da vel 🙂 Ps. Kul blogg, forresten!

    14. Hey, ville bare si at dt blir lagt ut bilder av deg på instagram på siden til americanstyle og de sier at dette er en jente som kaller seg “itslara”

    15. Det at du velger å brette opp buksene på den måten du gjør, og i tillegg poserer som om du var en grandtante på 67 gjorde at jeg spydde på meg selv og de rundt meg. det var ekkelt å være vitne til. dette er ikke for å skape kvalme, det klarer du helt fint selv.

    16. Julie: Vi har en strand like ved leiligheten vår, men jeg skulle bare på jobb 🙂
      Vilde: Åja! Jeg tror faktisk jeg vet hvem dette er. Jeg møtte ei fransk jente da jeg var i Zimbabwe og jeg vet at hun leser bloggen nå i ettertid. Sikkert hun som legger ut bilder av meg 🙂 Gjør ingenting det. <3
      Anne line: Åå <3 Tusen takk!
      Ingrid <33: Hei Ingrid! Jeg har svart på alle kommentarene du har lagt igjen tidligere også. Jeg har skrevet nøye forklaringer og veeldig lange svar til deg tidligere, men jeg tror ikke du får det med deg? Du må gjerne klikke deg inn i noen av de andre kommentarfeltene du har spurt om det samme så finner du svaret mitt der 🙂
      Katrine: Tusen takk Katrine 🙂
      Ida: Ja det er kjempesmart! 🙂 Jeg har tre av dem nå 😀
      Satisfiedgirl: Hei hei, og tusen takk for en kjempefin kommentar! 🙂 Jeg går i høye hæler omtrent hver dag ja, men skal jeg ut på noe over en lengre tid så velger jeg de beste og mest behagelige hælene. Da er det ingen problem å gå på hæler i noen timer 🙂
      Veronica: Kjempemorro med slike tips Veronica. Tusen takk skal du ha! 😀
      Eira: Jeg har allerede skrevet et innlegg med tips til gode nettbutikker Eira 🙂 Dette finner du under "Marthe tipser" kategorien i sidemargen til høyre her på bloggen 🙂
      funny: Akvariumet er fra dyrebutikken på senteret og kostet 799kroner. Jeg vet ikke hva butikken heter. Den rosa saken er fra samme butikk 🙂
      Kristine: Det kommer mange flere tips! 😀
      Frida: Tusen takk Frida! Du er god 🙂 New Yorker finner du i første etasje på Arkaden i Stavanger. Jeg tror ikke de har butikken i Oslo engang. Kun i Stavanger 🙂
      Bettina: Clutchen er fra Gina Tricot. 🙂 Glad du likte antrekket! <3
      Anna: Tusen takk! Det finner du et eget innlegg om under "Marthe tipser" kategorien i sidemargen til høyre 🙂 Det ligger veldig høyt oppe så du behøver ikke å bla deg langt ned for å finne det. <3
      lora: Jeg bruker jakke når jeg behøver jakke. 🙂 Nei jeg fryser ikke. 🙂
      Jovana: Heisann! Tusen takk for en kjempeflott tilbakemelding. Jeg synes i grunn jeg allerede har hatt en god del antrekk som også "normale" jenter kan gå i. Jeg liker faktisk ikke selv disse helt stramme gensrene som viser absolutt alt. Genseren jeg har på meg i dette innlegget er foreksempel veldig stor og god. Kunne du ha følt deg komfortabel i den? 🙂 Ta deg en titt i "Antrekk" kategorien i sidemargen til høyre her så finner du helt sikkert flere antrekk som du kunne gjort om til dine egne og som du da kunne følt deg komfortabel og fin i. 🙂
      Tusen tusen takk alle sammen! Dere er så fantastisk gode på tilbakemeldinger. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg