Den franske landstil

Ååå! Se hva som har fått bli med hjem til Kristiansand da! Det var rene julaften da jeg kom inn døren hos bestemor denne gang. Den ene gaven kom etter den andre.. Jeg tror bestemor er like glad i å gi gaver som meg, men hun holder seg ikke engang til bursdag og juletider! Ser hun noe som hun tror jeg liker så får det jammen bli med hjem i shoppingposen samme søren. -Og gjett om jeg blir glad for det da?

Jeg fikk blant annet disse nydelige “Love” bokstavene fra Den franske landstil! Det er en helt fantastisk interiørbutikk på Madla Amfi i Stavanger. Må alltid innom der.. Var de ikke lekre? Kommer til å passe perfekt inn i leiligheten vår! De kan både henges på veggen og stilles på en kommode.

Nå er jeg jammen spent på om fisken vår enda lever!
Jonas har fått ansvaret for den. Mannfolk og fisk? Er det en god kombinasjon?

30 kommentarer

Siste innlegg