MONDAY


God kveld kjære, gode lesere! Jeg har i dag (ihvertfall til nå) tatt meg litt bloggfri med god samvittighet. En gang måtte bli den første! Jeg har bare kost meg med familien i hele dag! Tante og jeg dro på shopping fra morgenen av og kom hjem til det beste tacomåltidet noen sinne. Deretter trykket vi i oss både boller og iskaker. Mmm! Jeg har bare lyst til at tiden skal stå stille mens jeg er her. I morgen skal jeg på enda en liten shoppingrunde med ei venninne, og deretter er det middag med farmor, farfar og pappa. *La tiden gå supersent så det aldri blir onsdag og tid for hjemreise*..

Innkjøpene fra i dag får jeg helt sikkert knipset til dere i morgen. Jeg fikk blant annet kjøpt inn litt utstyr til mine fremtidige DIY prosjekter! En helt enkel, hvit skjorte fra Bikbok fikk bli med hjem og den eksperimenterte jeg litt med da jeg kom hjem! Panduro i Stavanger har jo enda mer enn Panduro butikken vi har i Kristiansand! Gikk nesten berserk med blondebånd, mønsterbånd og nagler. Hihi!

Et lite bildedryss av dagens prosjekt!
Hva synes dere? Jeg har bare limet litt Panduro detaljer på skjorten!

47 kommentarer

Siste innlegg