Et hjem av kjærlighet

… Det er bestemors hjem det! Du får ikke et hjem med mer kjærlighet enn dette. Bestemor og bestefars hus er stappfullt av engler, hjerter, personlige pyntegjenstander, unikt interiør og familiebilder i DRØSSEVIS. Er det jul så er det virkelig jul.. Er det påske så er det virkelig påske. Med julesokk, påskeegg, hundrevis av røde nisser og titalls av gule påskeharer er jeg aldri i tvil om hvilken årstid vi befinner oss i. Jeg.Elsker.Det! Akkurat sånn skal jeg også ha det når jeg en gang blir bestemor.

 Man skulle tro at bestemor og bestefar hadde minst tjue barnebarn med alle babybildene de har hengende på veggene sine. -Men neida! De har meg og bare meg, og når du er avbildet på alle husets seksti vegger så blir du aldri i tvil om du har besteforeldre som er glade i deg.


Store B for bestemor og bestefar, og lille b for meg. Borge. <3

Så mange, fine ting..  Er det rart jeg blir inspirert av å være her?

39 kommentarer

Siste innlegg