LITEN DIY FIASKO

Det var så mange av dere lesere som hadde lyst til å se dagens lille DIY prosjekt. Idèen var søt, men resultatet ble en liten fiasko. Hehe, man må jo feile litt også, eller hva? Kan ikke bare lage fine ting? Jeg gikk til innkjøp av en liten pose med knapper tidligere denne uken og tenkte jeg kunne bruke dem til noe morsomt! Morsomt var det så absolutt, men pent.. Vel, ikke så veldig! 

Har du en slitt bukse som du gjerne skulle likt å sett i søpla? Gå til innkjøp av de samme tøffe naglene som jeg brukte i forrige DIY prosjekt og tre dem på buksen din vel! Plutselig får den en makeover! Hadde jeg hatt flere nagler igjen etter den hjemmelagde spike bhen min, så hadde jeg definitivt gjort dette selv i dag. Det er jo SÅ mye morro man kan finne på om man bare har utstyret på plass!


Hehe, tanken var da søt!
Neste uke har jeg forhåpentligvis FLERE gode DIY tips til dere!

19 kommentarer

Siste innlegg