How to wear a belt..

Jeg er veldig glad i å eksperimentere med belter. Jeg har ikke så vanvittig mange av dem selv, men man må jo bare prøve å bruke det man har på flest mulig måter! Eksperimenter, eksperimenter.. Prøv dere frem! Hvorfor ikke bruke belte bakfrem? Ofte finner du de fine detaljene på baksiden! Hvorfor skal den kjedelige beltespennen stjele oppmerksomheten forann, mens de fine detaljene blir gjemt bak? Tull og tøys. Heretter bruker dere beltene bakfrem som meg! Hihi. Tenkte jeg kunne vise dere litt ulike måter jeg har brukt mine belter på! Er det greit eller? Kanskje noen av dere sitter igjen med en ny ide etterpå?  



1. Bruk et sjal eller et skjerf som belte. 2. Knytt beltet forann i stede for å bruke spennen. Mye tøffere! 3. Ha et belte over en formløs jakke og du er ikke lengre uten midje! 4. Bruk et belte til å gjøre om et plagg til et annet. Her har jeg gjort om en vest til en søt topp. 5. Bruk beltet bak frem og gjem den stygge beltespennen bak. La gjerne skjorta eller en jakke henge over bak slik at den ikke vises. 6. Bruk et belte til en peplum topp eller en peplum kjole og plagget får en ny liten vri!

Hva synes dere? Håper dette var til inspirasjon for noen!
Nå lurer jeg på om noen har et godt beltetips til
 meg?

26 kommentarer

Siste innlegg