Sneak peek!

Marthemor, marthemor.. Timene bare løper fra meg. Klokken er snart halv fire og jeg har enda ikke fått ut en eneste bloggpost! Skylder på søndagsmoduset! Nei jeg sto faktisk opp supertidlig i dag for å dra på leting etter vg. Hehe, jeg trodde nemlig jeg skulle finne meg selv der! Jeg ble intervjuet av en journalist fra vg tidligere denne uken, og trodde artikkelen skulle komme ut i helgen. Det gjorde den altså ikke, men kanskje kommer den på trykk til uken! Bare å kjøpe VG hver eneste dag fremover 😀

Ellers ser dere kanskje av Jonas og jeg allerede har vært ute og knipset antrekksbilder til dere? Resten av bildene får dere senere! Jeg har også prøvd meg på et nytt DIY prosjekt denne morgenen, men det er jeg veldig usikker på om ble noe bra. Vi får sjå! Morro er det uansett å drive med slike prosjekt.

28 kommentarer
    1. Hei! Digger bloggen din, jeg lurte bare på om du ville bli ukas blogg. Hvis du vil bli med må du bare kommentere bloggen min om hvorfor du skal bli ukas blogg. Setter stor pris på det hvis du er med!! Kommenter på innlegget som heter ” vil du bli ukas blogg?”

    2. Åh, fy søren så bra du ser ut! 😀 Kjempefint bilde. Jonas er flink med kamera, det må jeg si! Kjempekult med hanskene til antrekket. Gleder meg til å se flere bilder, og håper DIY prosjektet kommer ut 🙂 Ha en fin søndag! <3

    3. Åååå marthe ♥ Bloggen din fortjener førsteplass! Selv om du ikke har oppdatert tidligere i dag, så gjør ikke det noe! Du oppdaterer i hvertfall flere ganger hver dag, noe som er helt flott! De andre på topplista (i hvertfall VELDIG mange av de) oppdaterer ikke bloggen en gang om dagen en gang..DET synes jeg er sløvt! VIRKELIG elsker bloggen din noe helt sinnsykt! Stå på videre! (Håper DIY’en kommer!) Har allerede testet ut forrige, og det var dritkult!! Tusen takk for så mye inspirasjon!!!! ♥♥♥

    4. Nydelig antrekk, Jonas er flink 🙂 kan du legge ut hvor mye dere tjente på salget dere hadde, eller hvor mye som du fikk inn 😀

    5. Du har den beste bloggen, jeg får så utrolig masse inspirasjon av deg. Selvom jeg selv ikke hadde turt å gå i alle klærne får jeg selv masse ideer fra deg og tips. FORTSETT med baketips, elsker dem!
      Hilsen, 15 år gammel jente fra Oslo som gråt fordi hun ikke fikk komme på utsalget ditt.

    6. Du e så sinnsykt nydelig! Elska bloggen din! Du e så inspireranes, å verka som en så god person! Får så løst å bli et bedre menneske når eg ser på deg.. Flenk å skriv e du også! Å veldig kreativ! Han Jonas e heldig som har deg! 😀

    7. åårh, det jeg liker ekstra godt med deg er at du gjør alt for å få så bra bilder til bloggen 😀 du er verdens finestee! håper virkelig artikkelen kommer ut til uka, du må si ifra så fort som mulig. har også skjedd med meg en del ganger at hvis f.eks fotballlaget mitt ble intevjuet av fvn/vg og de sier at det vil komme ut de nærmeste dagene, så går man og venter og venter så kommer det etter en laang tid. haha, men dødsgøy når det endelig kommer 🙂

    8. Du har sånn serr verdens fineste og kuleste stil! jeg digger den og utseende ditt er drit fint! sjaluu

    9. Anne Marthe: Åh SÅ hyggelig å høre 😀 Hihi. <3

      helene: Tusen tusen takk Helene! <3 Å ta antrekksbilder er dagens høydepunkt for meg det! 🙂 Ja, tolmodighet lenge leve 😀 Hehe, alltid spennende å lese og se seg selv i avisen. Det er jo ikke hver dag det skjer! 🙂

      Sigrid Eline: Tusen takk Sigrid! Så grei du er 🙂 Jeg er jammen heldig som har Jonas også. Nå står han og kokkelerer på kjøkkenet for meg her! 😀 Hihi, både mesterkokk OG fotograf 😀

      Martine: Nei, så skjønn! Neste gang så hiver du deg på et tog også er du her på null komma niks 😀 Hehe, herlig! Mer baketips skal det nok bli i massevis vet du! 😀

      Tone: TUSEN tusen takk for gode ord Tone! Det er så vanvittig hyggelig med slike tilbakemeldinger. Jeg setter uendelig stor pris på kommentarer som denne. 🙂 DIY prosjektet ble dessverre ikke så bra som jeg hadde håpet, men kanskje jeg deler noen bilder av det likevel! Det er jo morro å se uansett 😀 Supergøy at du fikk testet det forrige tipset mitt ihvertfall. Håper det ble like vellykket hos deg. 🙂 Stor klem!

      Tusen tusen takk alle sammen! Håper dere har hatt en strålende søndag så langt. 🙂 <3

    10. Er så utrolig gøy å se hvordan stilen din har utviklet seg med tiden du har blogget, du har funnet litt mer DITT preg på stilen synes jeg, på en veldig positiv måte altså. du tørr å eksperimentere litt, og det er inspirerende for oss lesere 🙂 Hva med et titt i arkivet og en post om stilen din gjennom årene? Hadde vært morsomt å se 🙂 Det begynner vel å bli en stund fra du startet å blogge, så noen trender har du vel pløyet gjennom ;p
      Klem fra Lise 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg