Antrekk – 240213

God kveld fininger! Jeg har hatt en herlig søndag hvor jeg har fått unnagjort en masse arbeid med bloggen. Jonas har dratt på fotballkamp og nå sitter jeg forann tven med en frisk vofs på fanget. Herlighet, jeg egner meg visst godt som veterinær jeg! Hun nådde sine 100% igjen allerede i går og i kveld skal hun leveres tilbake til mamma Andrea. Det var nok veterinær jeg skulle ha blitt ja!

Under får dere søndagsantrekket i et bildedryss. Det ble striper med et hint av gult på meg i dag! Håper dere liker det. Ellers må dere fremdeles ha en strålende søndagskveld. Jeg vurderer å legge meg om en liten time jeg! Tenk så deilig å våkne opp superuthvilt og klar for alt den nye uken måtte bringe?  

 

 
Bukser fra New Yorker, Modekungen sko, Veske fra H&M, Genser fra Vero Moda, Jakke fra Bikbok

Sweet dreams! Vi skrives igjen i morgen..

51 kommentarer

Siste innlegg