Antrekk – 210213

Fikk dere med dere idol i går eller? Hihi, jeg var SÅ happy etter å ha fått viljen min. Både Astrid og Steffen, hæ? *Storfornøyd*. Jeg tok til og med alarmen på 06.50 i dag tidlig for å få med meg god morgen Norge hvor finalistene skulle være gjester. Tror jeg er blitt en liten idolfreak..   

Nå er jeg mest sannsynlig på jobb! Det måtte litt forhåndsskriving til i dag. Har dere det greit? Det er så godt å se at dere enda er vanvittig ivrige i kommentarfeltene! Flinke leserne mine. Det som ikke allerede er besvart fra i dag, skal jeg kaste meg over så fort jeg kommer hjem igjen. Alle skal få svar!

 

 
Bukse fra H&M, skjorte fra Vero Moda, Jakke fra Bikbok, Veske fra Gina Tricot, Belte fra Nastygal

77 kommentarer
    1. Kjempe nydelig antrekk! Åssen får du sånne grå skjær lignende på bildene dine? Det er kjempe fint!

    2. Hei! Jeg skal snart ta en tatovering og så lurer jeg på om du kan skrive litt om det. Hehe…jeg vet jo mye, men det er litt hyggelig når andre forteller sine opplevelser.

    3. Du er virkelig en suuper blogger. DU er ikke som alle andre, som bare legger ut et innlegg de har brukt 5 minutter på, bare for å få produkter og penger. Du går 100 % inn for bloggen, og det syntes også. Elsker bloggen din, og deg, du er såå skjønn 🙂

    4. Nydelig antrekk, elsker stilen din!
      – Er det lenge siden du kjøpte buksen? Og vet du om de forsatt selger de? 🙂

    5. Så herlig og vårlig antrekk! Påskegule bukser og bare stas, hehe! 😀
      Når trekkes de som vinner første sesong av Girls på DVD?
      Håper du har hatt det fint på jobb 🙂
      Klem

    6. Super freshe bukser, Marthe! Forhåndsskrevne innlegg er helt greit, det er jo allikevel DU som har lagt tid inn i innlegget og laget det til oss. Om du poster det direkte eller har forhåndsskrevet det er det samme <3

    7. Nå er Jeg i Praha, og Jeg har lest reiseguiden som du har skrevet. Jeg var på palladium i dag og der vat verken Zara og New yorker, så vet du om noen andre steder i byen Jeg finner de butikkene? 🙂

    8. Du er bare så herlig !! elsker stilen din!!
      Nå nærmer sommeren seg med stormskritt og jeg gleder meg helt sykt! kan du ikke ha ett innlegg om sommersanger?? hvilke låter du hører på om sommeren, som minner deg om sommer eller får deg til å tenke på sommer?? hadde hvert kjempekult og VEEELDIG hjelpsomt for en som prøver å få litt sommerfeeeeeling på forskudd !!

    9. Jeg elsker stilen din!! 😀 Hver gang du legger ut outfits får jeg lyst til å dra på butiken å kjøpe samme klær ! Stooort forbilde:D

    10. Så enkelt – men så utrolig flott og nydelig. Marthe, du er kjempe fin som alltid!
      Jeg vet ikke om du har sett at jeg skrevet det, men jeg har sendt deg en mail som jeg hadde satt veldig pris på om du leste 🙂

    11. Så utrolig fint antrekk! Selv kan jeg ikke bruke sennepsgule bukser, men du kler den fargen så utrolig godt, og du kan virkelig å sette sammen antrekk! Elsker stilen din 😀
      Synes også det er såå bra at du blogger selv om du egentlig ikke ”er der”, men at du forhåndsskriver innlegg, det setter iallefall jeg stooor pris på!
      Stå på videre Marthe, og håper du har det fint for tiden<3

    12. Nydelig antrekk! 🙂
      Marthe, kunne du ha begynnt å ha flere spm runder? Det er så få spm du svarer på hver gang, å vi lesere lurer jo på tusen ting 😀

    13. Åh du er så flink med bloggen, det virker virkelig som du bryr deg om bloggen og leserene dine 🙂 forbilde!

    14. For en nydelig og kreativ stil du har! Elsker at du kjøper klær fra butikker som ikke er sånn som vi som leser blogger ikke har rå til. Om du kjønner? Du skriver utrolig bra og du er så utrolig positiv! Klikket helt tilfeldig innom bloggen din ene dagen i denne uken, og siden første besøk har du fått en ny fast leser! Gleder meg til å se innleggene dine som kommer fremover! 🙂

    15. Lisa: Tusen takk Lisa! Har du tatt en titt i spørsmålsrunde kategorien? På mine tidligere svar? Jeg synes ofte det bare er de samme spørsmålene som går igjen hver gang, og det er jo kjedelig å svare på dem om igjen 🙂 Jeg har en kategori som heter “spørsmålrunde” hvor du finner alle mine tidligere svar. Kanskje du finner det du lurer på der 🙂

      Line: Tusen takk for det Line! Veldig hyggelig å høre at du setter pris på de forhåndsskrevne inneleggene også 😀 Hvorfor kler ikke du sennepsgule bukser da? Er sikker på at du gjør det jeg! <3

      Nine: Hei! Jeg bruker øyenbrynspennen til Dior. Du kan kjøpe den på parfymeriene. Tror den koster rundt 200 kroner. Jeg har den ann lyseste fargen 🙂 Har ikke tallet forann meg, men den ann lyseste altså 🙂

      Marthe K: Tusen takk Marthe! Skal se på mailen din med det samme! 🙂

      Cecilia: Tusen takk Cecilia! <3 Nei, jeg er nok ikke så fryktelig ofte i Sverige, men håper på en shoppingweekend i Sverige i løpet av sommeren! 😀

      Karrooo: Takk for fin kommentar! 🙂 Jeg er nok ikke den riktige å spørre angående musikk. Hehe, jeg kan maks 10 navn på sanger og aner ikke hvilke sanger som er på topplisten til noen tid. Huff, jeg er helt amøbe når det kommer til musikk og nedlastningsprogrammer dessverre! <3

      Celine: De skoene bor jeg nesten i! Hehe. De er fra Nelly 🙂 Kjøpte dem i fjor så de selges dessverre ikke lengre. Jeg kan ihvertfall ikke finne dem igjen i nettbutikken. Men kanskje de får dem inn igjen! 🙂

      Randi: Hei Randi! Å jeg har helt glemt kåringen av girls konkurransen! Jeg skal kaste meg over mailboksen med det samme 😀

      T: Jeg har ikke så mange klokker du! 🙂 Jeg har en D&G klokke, en Guess, En Marc Jacobs og et par billigklokker fra Cmyk. Ingen storsamler av klokker her 😀 Det er verre med sko! Hehehe

      Kamilla: Tusen takk! Buksen kjøpte jeg i fjor sommer, så den tror jeg neppe de har inne enda, men jeg er sikker på at de får inn noe lignende om de ikke har inn noe lignende nå! 🙂

      Trine: Åå <3 Tusen tusen takk for en SUPER tilbakemelding Trine. Setter stor pris på slike kommentarer 🙂

      Kristine: Hva lurer du på angående tatovering? Du må gjerne stille meg noen spørsmål så svarer jeg mer enn gjerne i kommentarfeltet! 🙂

      Aversano: Vi ble intervjuet av http://www.sornett.no 🙂 Det er en mediehøyskole om jeg ikke tar feil. Ingen vanlig avis altså. 🙂 Men kjøper du VG i helgen så finner du meg i den! Hihi : D

      anonym: Tusen takk! Hehe, nei det er ikke så lett å se 🙂 Den er godt skjult bak øret. Veldig glad for det! Da blir jeg ikke lei den 🙂

      Tuva: Jeg har bare en og det er en liten sommerfugl som er plassert bak øret 🙂 Tok den da jeg var 16 år gammel og betalte 400 kroner for den. Fikk halv pris da tatovøren kom to timer for sent til timen min. Hehe! Tok fem minutt å få den ferdig og det var ikke vondt i det hele tatt 🙂 Tatoveringen betyr ikke noe spesielt for meg. Jeg tok den fordi jeg var ung og syntes den var søt. Men nå er jeg jammen blitt litt glad i den. Den er jo blitt en liten del av meg 😀

      Anna: Tusen takk Anna! Jeg redigerer som regel bildene mine i http://www.pixlr.com om de ikke blir av så veldig god kvalitet. Da setter jeg bare på en effekt hos http://www.pixlr.com. Her har jeg brukt effekten “Evan”. Kjempeenkelt og gratis! 😀

      Tusen tusen takk alle sammen! Dette var et gledelig kommentarfelt å komme hjem til fra jobb 😀 Dere er bare fantastiske. For en gjeng! <3

    16. Julie Eide: Åå <3 SÅ hyggelig å høre Julie! Alltid morro med nye lesere. Tusen takk for en flott tilbakemelding. Håper på flere slike fine kommentarer fra deg fremover 😀 Skal gjøre alt jeg kan for å ikke skuffe på bloggfronten 😀 Stor klem!

    17. Må også bare få sagt at du er grunnen til at jeg går på nettet hver dag(positivt)! Du er den eneste (sammen med styleconnection) som virkelig bryr deg om leserne dine! Jeg er så glad for at du blogger <3 TUSEN TAKK <3
      Jeg tror ikke jeg er alene om at jeg elsker blggen din 🙂

    18. Woooooow! Så UTROLIG kult at du heiet på meg! Tror ikke jeg har kommentert på bloggen din før, men følte at jeg måtte gjøre det nå. Leser den fast! Hahaha, så sykt gøy!

    19. Åh, Marthe, sååå fin du er! Må bare si at du er min store inspirasjon og mitt forbilde. Du virker så god og snill, ønsker deg virkelig alt godt! Verdens fineste og beste blogger<3 mange klemmer

    20. Åh, du er bare såå flott, Marthe, som alltid! 😀 Elsker de gule buksene dine. Husker at du skrev om dem for lenge siden sammen med toppen med en løve på! hihi 😀 Og den nye skjorta fra VM er også superfin! Alt er fint, herregud, elsker hele garderoben din, jeg 😀 Du har hjulpet meg såå mye gjennom klesstilen din, du aner ikke! Før turte jeg lite og gikk ofte i en basic genser eller en topp med en kjedelig cardigan over og vanlige tighte jeans. Nå går jeg i skjorter med kjempefine detaljer, skinnjakker, lag på lag osv. Har iallefall fått et stort løft i garderoben etter at jeg begynte å følge deg. Det har jeg også fått kommentarer om i familien! Tusen takk for at du er så flink! <3

    21. elsker når du går med røde eller gule bukser, det kler deg kjempebra 🙂 jeg har desverre ikke fått med meg idol en gang, jeg.. hver gang det går så er jeg enten ute eller så får jeg det bare ikke med meg, ganske kjedelig igrunnen. har ikke sett på tv på mange mnd nå, men kommer nok til å se hvem som vinner idol finalen 😀

    22. Hei Marthe! Jeg ELSKER bloggen din, du er så flink til å blogge. Det går ikke en dag uten at jeg må innom for å sjekke! Også har du så fin klesstil, jeg får masse inspirasjon fra antrekkene dine. Jeg håper du kommer til å blogge lenge, så jeg kan få masse inspirasjon! Igjen; jeg elsker bloggen din! Håper du har det bra for tiden og fortsetter å blogge like bra som du gjør nå 🙂

    23. Marthe du er seriøst en herlig jente! Alltid blid og fresh. Digger bloggen din og deg! Du oser av livsglede og du virker så utrolig hyggelig og søt 🙂 Alle bloggere skulle vært som deg :)!

    24. Helt sykt bra stil <3 digger dei
      du har forandra hverdagen min etter at jeg begynte å lese bloggen din <3
      så positiv som jeg er no, har jeg aldri vert før <3
      du e mitt forbilde totalt <3
      titter innom bloggen din hverdag og gjerne flere ganger for å se om du har skreve et nytt innlegg <3

    25. Du har en rå stil! stor inspirasjon for mange
      Jeg lurte på om du kunne skrive et innlegg om sommerfugl tatoveringen din, eller i det minste legge ut noen nærbilder av den? Jeg skal selv tatovere en sommerfugl bak øret, men er usikker på størrelse og fargekombinasjoner. Derfor vil jeg gjerne se hvordan du har gjort det,og gjerne høre bakgrunnen.

    26. Hei, har et sprøsmål som eg håpa du tar deg tia tel å svar på! 🙂 Litt random då, men du har lange å slanke bein, så lura eg bre på om du har nå erfaring me å kjøp jeans på Nelly? Finn nesten aaaldrig jeans som e nok lang tel meg! E så utrulig flaut å fer å gå me jeans som e 2-3 cm før kort..

    27. Sigrid Eline: Hei Sigrid! Jeg har dessverre ikke all verdens med erfaring angående jeansene til Nelly. Jeg har bestilt èn bukse og den er favorittbuksen min. Hehe! Tror jeg hadde kjempeflaks! Jeg bestilte buksa i XS og den satte som et skudd rundt bena og var i tillegg superstretchy. MEN jeg er ikke så lang i bena som det kan se ut som på bilder av og til. Jeg er bare 1.62 høy og buksene blir omtrent alltid for lange på meg. Det ble de også denne gang, men jeg synes ikke det gjør noe om buksen krøller seg litt på bunnen så lenge de er stramme 🙂 Venninnen min som er mye høyere bestilte også samme bukse og hun passet den også. Buksen jeg snakker om er denne: http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/jeans/dr-denim-202/plenty-denim-leggings-2-601366-3799/ Det ser ut til at den er veldig like mange av de andre modellene til Nelly, så jeg ville tatt sjansen jeg! Om ikke du ønsker akkurat denne buksen, så velg en som har noe lik fasong så tror jeg du vil passe den! Og skulle den ikke passe så er det bare å sende buksen tilbake. Du får pengene igjen om du vil det! 🙂

    28. Tusen takk før tips og fort svar! 😀 Og ikkje minst før linken! 😀 Sku så jærna ha hatt ei bokse som va så lang at den klompa seg på leggen, å som e intelsettanes og! Så heldig me den du! 🙂

    29. Elsker stilen din, Marthe!
      Elsker bloggen og elsker deg!
      Digger det at du tørr å være deg selv og følge den stilen du liker og gjør det du stort sett vil, bare elsker det og blir utrolig motivert!
      Tusentakk for at du er som du er 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg