Veterinær for helgen!

Ihvertfall for helgen! En litt dehydrert Bella er kommer på besøk med både løpetid og diarè. Lille stakkaren har ikke villet verken spise eller drikke denne uken! Hun var hos veterinæren i går og skal tilbake til fredag om hun ikke har blitt bedre. I mellomtiden skal Marthemor ta superdupergodt vare på henne. Hun virker mye sprekere allerede i dag så dette håper jeg går den riktige veien. Det er jammen ikke godt å se når dyrene ha det vondt. Hun er jo så god! Denne lille vofsen fortjener bare alt godt.

Heldige meg som får være veterinær i helgen!
Goood bedring til fine Bella..

38 kommentarer
    1. Nå må du ta godt vare på henne da, men det klarer jo du så fint! Håper det går bedre med henne etter hvert, og hun var jo bare så søt! Lykke til!!!!

    2. Hei Marthe! Hvordan behandler du skinnjakkene dine? jeg har selv nylig kjøpt meg en fantastisk fin skinnjakke, men tørr ikke bruke den før jeg får impregnert den.. har du noen erfaring med hva som fungerer?

    3. Hvilken rase er det? Den ligner litt på den lille frøkenen vi også har, og det som hjelper er som regel bare å gi henne noe lett mat, ikke alltid det vanlige tørrforet men andre småting man kommer over i kjøleskapet. Lykke til som vetrinær, du klarer deg sikkert helt fint! 🙂

    4. så søt hund. jeg var og hentet min lille hvalp igår og kjøpte masse hundeutstyr til den. det er en chiuaua. var på vero moda og shoppet også etter at jeg hadde lest innlegget ditt. de hadde fått inn så mye fint 🙂

    5. Ella: Hei Ella! Jeg har aldri gjort noe med mine skinnjakker, men jeg burde kanskje ha gjort det? Det har jeg aldri tenkt på! Jeg inpregnerer alltid skoene mine, men jakkene.. Det har jeg bare aldri tenkt på! Hehe 🙂 Det er sikkert lurt!

    6. Fine vovven 😉 Har selv en Italiener og de er supre men litt sånn merkelige med magenene sine stakkars. Har du ris?( ikke sånn sunn som magen må jobbe med,men sånn enkel lett ris) Kjempefint med litt ris og litt kylling uten smak eller fiskepudding/boller og selvsagt masse drikke. De liker sjeldent å drikke på kommando disse vakre frøknene,så du må lure henne litt 😉
      Lykke til med Prinsessen i helgen
      Klemmeting
      ~Lin

    7. God bedring til Bella, er det verste å se når dyrene har det vondt. Har selv en hund og kanin som nettopp har operert begge to, dem får jo ikke sakt i fra hvis noe er vondt eller noen ting. Har et veldig bra tips ang diare på hunder, jeg pleier å kjøpe zoolac hos dyrlegen, det er en pasta som regulerer magen og på min hund så har det stoppet diare. Ikke noe farlig, bare naturlig medisin 🙂 Også smaker det veldig godt for dem! 🙂

    8. Vist den har løpetid så kan du godt kjøpe bleie til hun så hun ikke griser til de flotte møblene deres 🙂

    9. Anonym: Hei! Ja, Bella har også heldigvis fått noe for magen. Vi gir henne medisin tre ganger daglig for magen. Håper at dette skal hjelpe raskt på! 🙂

    10. Stakkar! Min hund bruker bleie når hun har løpetid og det funker kjempe bra! Da kjøper vi en Babybleie også klipper vi hull til halen! Hun liker det ikke, men bruker det;)

    11. å se dyr ha det vondt, er noe av det værste som finnes. for de kan ikke fortelle hvor de har vondt og hva som er galt, men man ser det bare på dem. jeg håper bella blir frisk så fort som mulig, men det virker som du steller såpass bra med henne at hun nok vil bli fort frisk igjen 🙂

    12. Om hun har både løpetid og diare, er det ikke litt korttenkt å ha henne liggende på saueskinnsteppet?

    13. tnaaaw <3 for en nusselig hund :3 håper den blir helt frisk 🙂
      og utrolig snilt av deg og ta imot hunden hadde gjort det samme 🙂

    14. Åh, nest nydeligste mynden jeg vet om (min kommer på første, haha 😀 )! Håper virkelig hun blir bedre, men det skal sikkert ikke så mye til når hun er så heldig å få være “pasienten” din! 🙂 God bedring til Bella!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg