Antrekk – 200213

Fysj så kaldt det var i dag! Jeg våknet til stor sol og var sikker på at både vår og plussgrader var ankommet. Vel, jeg tok feil! -Og jeg som skulle gå i dette deilige vårantrekket.. I morgen skal jeg alvorlig talt vurdere å gå til innkjøp av en foret heldress. Kjære vår.. hvor blir du av?  

Vet dere hva? Jeg gleder meg som et barn til idol i kveld! Jeg er så forelsket i Astrid Smeplass at jeg til og med tror jeg skal stemme i kveld! Hun er ikke bare rågod, men også helt nydelig. Hvis ikke hun går videre i kveld så setter jeg meg på stumpen og griner. Haha! Har dere noen favoritter i kveld? Alle er jo flinke! 

 
Jakke fra Nastygal, Veske og bukse fra Bikbok, Sokker fra Gina Tricot, Sko fra Nelly, topp fra Vero Moda

 

Flere enn meg som heier på Astrid og Steffen?
Hvem tror dere går videre?

58 kommentarer
    1. råkult antrekk!! Dette antrekket var bare helt….. har ikke ord! Jeg håper på at Astrid vinner, hun er min favoritt, og kjempe flink!

    2. marthee, du er så fantastisk fin! sier det gang på gang, men du fortjener å høre det – virkelig 🙂 jeg trodde også det var godt og varmt ute idag, men der tok jeg grundig feil. gud, jeg fryser jo av meg beinene når jeg går ute. er helt forferdelig, og jeg gleder meg så til det går mot vår og varmere tider. skal bli deilig å erstatte vinterjakka med skinnjakke og bukse med shorts og jumpsuits, aaah<3

    3. helene: Tusen tusen takk Helene! Ja, jeg ble helt sjokkert da jeg gikk ut døren og fikk den kulda kastet i fjeset! Hehe, kan vel ikke begynne å håpe på vår før påska er over! Synes bare vi skal hoppe over mars og gå rett inn i april jeg 🙂

    4. Oh holy night! Du er så fantastisk vakker Marthe! Jeg ser bilder av deg hver eneste dag, men man ser virkelig at du har blitt en skikkelig dame. I dag så du ut som en skikkelig biker girl, og det kledde du kjempe godt! Stå på Marthe! Du er helt super!

    5. Kjempefint antrekk Marte! Digger stilen din!
      Gleder meg kjempemasse til idol… selv om jeg har en haug med skolearbeid, skal jeg sette meg ned og unne meg den fine musikken! 😉

    6. åherligheet så fin du og klærene dine er! det er helt utrolig!! vurdert å bli modell eller? vis ikke, så burde du det NÅ. hehe. du er kjempenydelig, skulle ønske jeg var like fin som deg 🙂 og ikke miiinst den fantastiske garderoben din!! åherre min.. men en ting jeg lurer på; alle de andre toppbloggerne har mye konkuranser og slikt der man kan bli trekt til å vinne spesielle, sponsede gaver o.l. bare lurer på hvorfor du ikke har det? vet du har hatt noen, men du har veldig sjeldent i forhold til mange andre! skal du eventuelt ha noen i nermeste fremtid? bare et spørsmål! 🙂
      klem

    7. Jeg heier på Steffen og Kristin, kommer ikke Kristin videre idag så kommer jeg til å sette meg ned og grine jeg og 😛 hun er helt utrolig flink!

    8. Astriiiiiid? Hun er en av de dårligsteeee…. Sverre eide er best<3 Men han skal ikke synge i dag da.. BAre hør på han, så forelsker du i han med en gang. Fineste stemmen!

    9. fyy faen, så kult antrekk!! Bildene ser proffe ut, drit kult!! Bruker du sånne sko når du er på jobb? Eller hvordan sko bruker du? Jeg jobber også i klesbutikk å sliter med å finne sko som er kule, men også gode å bruke en hel dag på jobb.. Du må gjerne vise hvordan du kler deg på jobb også 😀 I love you!!

    10. jeg heier også på Astrid! 🙂 jeg skal stemme på hun, og går hun ikke videre – så sitter jeg meg ned i fosterstilling å griner … forresten, Har du hatt hest, siden det har vært endel bilder av hester på bloggen din?:-)
      elsker bloggen din, fin inspirasjon til klær osv.
      diggbart! :-)))

    11. åh, elsker de litt rocka antrekkene dine!! herlighet, bloggen din er virkelig helt amazing <33 Lovelove, stor klem

    12. anniken: Tusen takk for en kjempefin kommentar Anniken! 🙂 Jeg går ikke i disse skoene på jobb. Det klarer jeg ikke 🙂 Hehe, gårsdagens jobbantrekk la jeg ut bilder av i går kveld. Man ser ikke så godt hva jeg gikk i, men du ser ihvertfall skoene 😀 Jeg kler meg som regel litt enklere på jobb. Og jeg går sjeldent med hæler på jobb. Det blir mye løping og da fungerer det dårlig med slike hæler 😀

    13. Hilda :: Hehe, godt å høre at det ikke bare er meg! 😀 Ja det stemmer at jeg drev med hest tidligere. Jeg har hatt tre hester selv, men solgte min siste hest da jeg fikk for lite tid til å ta vare på den 🙂 Men jeg er fremdeles veldig glad i hester og rir gjerne om jeg får anledningen! 🙂

    14. kan du skrive et innlegg om håret ditt, hva er keratin, hvor mye det kostet, hvordan det festes på osv? 🙂

    15. Karianne: Ja, det tror jeg at jeg blir nødt til å gjøre for det vil nok flere ha! 🙂 Pris varierer jo etter hvor du tar det, men jeg kan ihvertfall skrive ca pris, hva det er og hvordan det festes på! 🙂

    16. Åh, vakre Marthe! 😀 Selv om det kanskje ble litt kaldt, var det et superflott antrekk! Digger toppen og buksa 😀 Veska likte jeg veldig godt også! Og jakken vet du jeg elsker, haha!
      Føler ikke med på idol, jeg 🙁 Skulle egentlig gjøre det, men så fikk jeg ikke med meg de første episodene så jeg datt helt ut!

    17. Nydelig og tøft antrekk som alltid, Marthe. Hehe, jeg måtte le litt da jeg så hvem du heiet på, for det er akkurat de to jeg heier på 🙂 Ha en fantastisk kveld videre så skrives vi i morgen 😉

    18. Jeg gir ALLE stemmene mine til Ken i kveld! Han når desidert igjennom til folket hjemme og FOR en sjarm!! Han fortjener alt han kan få av stemmer. Åpenbat at Steffen går videre ifølge folks meninger, men Ken blir nok den andre finalisten i kveld, HÅPER jeg, og velger jeg å tro !! 😀

    19. Marthe! Nå må du snart ta deg litt avslappningstid sammen med Jonas 🙂 Bloggen din er en av de beste, og det er akkurat derfor du fortjener litt bloggfri av og til. Hehe.

    20. har du kjøpt noen klær fra kolleksjonen til tone damli? klærene var litt dyre, men de er kule, tøffe og fine

    21. Du er kjempe kul, og snill:)
      Du har en av de beste bloggene spør du meg!
      Jeg driver også med hest:)
      Hva slags hest hadde du før?

    22. marthe: søk på tones kleskolleksjon, så kan du se det. hun har designet 35 plagg. jeg bor i bergen og her selges klærene på retro i bergen sentrum, infinity på lagunen storsenter og en annen butikk jeg ikke husker navnet på. hun har samarbeidet med en dansk designer/klesmerke som heter remix

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg