Latest Faves

Nå er jeg litt på etterskudd, men her kommer favorittene mine fra de to siste ukene! Jeg skal på jobb i dag også, og rakk ikke å knipse anterkksbilder til dere i dag, men dette er vel en grei erstatning? Ihvertfall for i dag? Lover å få det til i morgen! Håper det står bra til med dere alle sammen. Mange av dere har vel vinterferie nå? Åh, da må dere nyte fridagene deres godt! Koos dere masse denne uken.

 
 

 

 

Har dere noen storfavoritter fra disse to ukene?
Legg gjerne igjen en kommentar!
 

44 kommentarer
    1. Det er jo umulig å bare velge seg noen favoritter, elsker så og si alt du tar på deg! Men jeg forguder naglebh-en, så det er nok antrekk nummer 3 som er favoritten min 🙂
      Jeg pleier egentlig aldri å kommentere, men tenkte jeg skulle gjøre det denne gangen. Derfor vil jeg bare “benytte anledningen” og si at du virker som en helt fantastisk person, og jeg merker at du har en flott personlighet bare av å lese bloggen din. Det er derfor du er favorittbloggeren min. Pluss det faktum at du kler deg som en gudinne. Elsker at du har din egen stil! Stå på videre, Marthe! 🙂

    2. de to første bildene, åå! nydelig er du;) det hadde vært dødskult om du hadde brukt de to første bildene til header;D

    3. du vet det første antrekke, den dagen tok du mange fine outfitbilder, kanske du kunne brukt noen av de bildene til header?

    4. Har du fått ny sminke/foundation? Huden din ser så fantistisk fresh og fin ut! Den har alltid gjort det, men synes bare det har blitt mye mer i det siste 🙂

    5. Jeg ble 18år idag, så prøvde jeg å lage oreo cupckes som du hadde lagt ut på bloggen din for litt siden. De ble ikke like fine, men jeg syntes de var veldig gode 🙂

    6. Jeg bare elsker alle antrekkene! Du er en fantastisk blogger Marthe, keep up the good work! klem fra en fast leser

    7. Håper for ALL DEL at dere har vannpumpe oppi den lille bollen? Boller selges nesten ikke lenger grunnet det er veldig dårlig for fiskene! Dere må jo ha vannpumpe til å rense vannet med hvis ikke dør jo fisken

    8. Anne: Tusen takk for det Anne! 😀
      Katrine: Jeg er 1.62 🙂
      Malene: Åå <3 Tusen takk!
      Elin: Å, så morro! 😀 Nei, men utseende kommer med litt øvelse. Så lenge smaken satt, så er det det som teller vet du 😀 Godt å høre at du også fikk det til! 🙂
      Emilie: Takk for det! Nei, jeg har ikke gjort noe nytt, men jeg tror det hjelper på å ha litt farge i ansiktet. Jeg har jo fått en gyllen og fin brunfarge etter både solarium og egypt turen. Resultatet av sminkingen blir derfor også litt finere. Jeg tror ivhertfall det er det 😀 Så lenge det varer.. Om noen dager så ser jeg nok ut som et lik igjen! Hehe.
      Tony: Ja det er godt mulig det er aktuelt! 🙂
      Iselin: Åå <3 Tusen tusen takk for en kjempeflott kommentar Iselin. Slike tilbakemeldinger er gull verdt! De settes stor stor pris på. 🙂 En gang må være den første! Håper på flere slike gode kommentarer fra deg fremover jeg 😀
      Veronika Fredriksen: Hvilket antrekk mente du? Jeg tror du glemte å skrive nummer? 🙂
      Tusen tusen takk for alle flotte tilbakemeldinger dere! 🙂

    9. er enig med deg, disse er også mine favoritter!! disse antrekkene er like fine som de alltid pleier å være, men samtidig imponerer du gang på gang. det fordi jeg blir sjokka over hvor mye fint tøy du faktisk har og hvor fint det er sammen! 😀

    10. Du, Marthe? Buksa på antrekk nr. 2, vet du hva den heter? Jeg vet at den er fra Bikbok, men jeg har lett overalt etter den..

    11. Kristin: Hei Kristin! Jeg måtte inn i klesskapet og se om det sto noe navn inni den eller på en lapp, men det står ingenting. Jeg vet dessverre ikke om den heter noe spesielt. Jeg kjøpte den da Bibkok hadde 50% på hele butikken en gang i fjor vinter. Har du sett på nett også om nettbutikken har den inne? <3

    12. Du har så bra stil! Likte spesielt 2,4,5 og 7:) Var på klesutsalget ditt i Kristiansand. KJEMPE GØY! Hvor er buksen fra outfit 2? På forhånd takk for svar:)

    13. Marthe: Ja, jeg har sett på nettsiden også, men den finnes ikke der. Utrolig leit, for den er jo så fin!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg