Antrekk – 170213

Hei fininger! Har dere en fin søndag? Tusen takk for alle tilbakemeldingene på forrige innlegg. En av dere tipset meg om å sette et lite speil forann fisken for å se hvordan den da ville blåse seg opp! Selvfølgelig måtte jeg teste ut dette, og der var ukens underholdning i boks. Fy søren. Villeste jeg har sett på lenge! Haha. Dere som har en kampfisk hjemme, er bare nødt til å gjøre det samme! Hysterisk morsomt.

Frøken utslitt er veldig takknemlig for at det er søndag i dag. Til tross for at jeg bare har lyst til å krype under dyna og sove resten av dagen, så skal Jonas og jeg skal ut og spise etterfulgt av kino i kveld. Jeg skylder han en veldig fin søndag etter den gode hjelpen jeg fikk med klessalget i går.


Bestemors gamle shorts, Belte fra Gina Tricot, Skjorte fra Vila, Blazer fra H&M, Sko fra Nelly

Ønsker dere en kjempefin kveld. Slapp av og koos dere!  

42 kommentarer

Siste innlegg